מחפש פרילנסרים ב- קאוצ'ינג ואימון?

מאמרים בתחום קאוצ'ינג ואימון

אתר XPlace מסייע לכם למצוא מגוון מאמנים וקואצ'רים פרילנסרים בתחומים שונים - אימון אישי, אימון עסקי וכד'.

חדש, שונה אך לא משונה

מאת: יעל לוטן
כשמדברים במושגים של יחסי ציבור נדמה לפעמים שמדובר רק בשרבוב הלקוח לעיתונות ,סידור אירוח בתכנית טלוויזיה וזהו. אני מניסיוני טוענת שבשביל כתבה לא צריך משרד יחסי ציבור מה שצריך זה את פרטי ההתקשרות לכתב והודעה שכתובה ברמה מינימליסטית.

זו לא טעות, הגיע הזמן לקחת אחריות!

מאת: יעל לוטן
שנות האלפיים כבר בעיצומן ומסתבר שלמרות שזה אולי נורא נוח, לא ניתן עוד לטמון את הראש בחול. אנו נמצאים בתקופה שבה חברות צריכות ויכולות לפתח את החשיבה העסקית גם לכיוון חשיבה חברתית, זה כבר מזמן לא עניין של בחירה זו חובה לחברה שהיא בעצם באופן ישיר גורמת להתפתחות או לחילופין לנפילה של ארגון.

יחסי הציבור נכנסים אל קידמת הבימה - והעיקר קריאייטיב

מאת: יעל לוטן
היום אין שלב טרום-שיווקי בסיסי ללא יחסי ציבור, ואין יחסי ציבור ראויים, ללא תפיסה מקפת של המוצר. חברת יחסי ציבור מעודכנת מובילה את המסר ובונה את התוכן באמצעות מחקר והתוויית אסטרטגיה. לצורך זה היא מעסיקה מנהלי-תיקים הקריאטיב ומלמדת את יועציה לתת מענה ללקוח- החל מהאריזה וכלה במהות התוכן של המותג. כל אלו בלי לרכוש מדיה, אינצ'ים או זמן אויר בכסף רב. כאשר הלקוח מגיע אל בין כתלי משרד יחסי הציבור, הוא ...

התקשורת והעידן החדש

מאת: יעל לוטן
עידן התקשורת מביא איתו שינויים בכל תחומי החיים, העולם נהיה קטן, הגבולות היטשטשו , ערוצי התקשורת צצים כפטריות לאחר הגשם ואת מהדורת החדשות ניתן כבר לראות תוך כדי נסיעה מהסלולארי. אז איך בכל זאת נוכל לשמור על קווי התקשורת?, ואיך אפשר להיות מובילי דעת קהל במקום שבו הקהל כל כך מבולבל שאינו יודע כבר למה להאמין?

העובד - שגריר בכל מחיר

מאת: יעל לוטן
יותר ויותר ארגונים מבינים היום את הערך המוסף של רווחת העובד ומשתדלים להיות קשובים יותר לצרכיו ולהרגשתו בקשר למקום העבודה. במקרים רבים נמצאים בעסק אותו עובד/ת שהם לא מסופקים, לא נהנים ממקום עבודתם והם מאלה שהולכים לעבודה רק כדי "לגמור את החודש". עובדים כאלו יכולים לגרום צרות רבות לעסק ובמקרים מסוימים אף להרוס אותו כליל.

האם את מנהיגה?

מאת: יעל לוטן
את בהחלט יכולה להיות! בתור אישה הנמצאת בעמדה ניהולית את כבר בעמדה של כוח. לפעמים לא כולנו יודעות או מסוגלות להבחין בין כוח לבין מנהיגות. מנהיגות היא לאו דווקא, קשיחות אין קץ אשר באה לידי ביטוי במתן פקודות נחרצות. מנהיגות אמיתית היא זו כאשר את אומרת משהו פעם אחת והוא מתבצע מיידית! בלי שאלות, בלי תירוצים ובלי הסברים על "למה זה לא ניתן כרגע".

ובנימה אופטימית זו... מסקנות ממלחמה

מאת: יעל לוטן
החלטה על הפסקת אש היא בהחלט התחלה של ניצוץ תקווה לתקופה חדשה. השאלה הגדולה היא אלו הבטחות צפונות בתקופה זו? איפה אנחנו באמת עומדים בסופה של המלחמה הכול כך מיותרת הזו?

אמנות כקריירה

מאת: יעל לוטן
אמנות כדרך חיים היא בהחלט דרך שצריך לדעת לנהל. תחום האמנות "התנפח" קמעה בשנים האחרונות ונראה כאילו אין צורך בלעשות דבר רק ליצור ואז למכור את היצירה בעשרות אלפי דולרים.

איך לשווק מסעדה בעשרה צעדים

מאת: יעל לוטן
מה גורם לאדם ללכת למסעדה ספציפית? האוכל?,השירות?, העיצוב? היום כבר לא כל כך בטוח. הרבה לפני שנחשפים ליכולות הקולינאריות של השף נחשף קהל המטרה של מסעדות לתופעת ה"שמעתי על" .כן, אנו חיים ונושמים את עידן ההמלצה. מרגיש לנו יותר נוח ללכת למקום שמישהו כבר היה בו (ולא קרה לו כלום....)מאשר "לקחת את הסיכון" וללכת למקום חדש.

יחסי ציבור - לפני הכל...

מאת: יעל לוטן
הגדרת יחסי ציבור – להפוך מוצר / אדם / ארגון לידוע באופן חיובי בקרב קהלי המטרה שלו. במילים אחרות תפקידו של יועץ יחסי הציבור הוא ליצור הסכמה בקשר לכך שהמוצר המוצע הוא הדבר הנכון עבור קהל היעד והמתאים לו ביותר.

10 הדיברות למנהלת

מאת: יעל לוטן
סוף כל סוף ביצעת את הצעד הנחשק ופתחת משרד /חברה משלך. לפני הכול מזל טוב! בוודאי הבנת שלבטים והתלבטויות יהיו חלק מהמשחק אך תתרגלי אליו מכיוון שזה החלק החשוב שכן כל החלטה לגבי עסק פרטי היא מין סוג של החלטה גורלית וצריך לדעת להתמודד עם הלחץ הכרוך בה שלא חייב להיות מלחיץ רק הגיוני ושקול.

10 הדיברות ללקוח יחסי ציבור

מאת: יעל לוטן
כל חברה צריכה יחסי ציבור! כל חברה אשר הוקמה, רוצה שיידעו עליה ורוצה לקוחות. חברה לא צריכה בהכרח מחלקת שיווק שלמה היא צריכה משרד טוב שילווה וידריך לגבי התנהלות החברה מול המדיה ומול קהל היעד. המשפט הידוע אומר "צריך שניים לטנגו" והוא נכון גם לגבי חברה אשר שוכרת משרד יחסי ציבור,לפעמים ישנה נטייה לחשוב שמרגע שנשכר משרד היח"צ עליו לשאת בכל ולנהל את הכול ובכן לא כך הדבר ואפרט זאת במספר שלבים להם אנ...

אסטרטגיה זו לא מילה גסה!

מאת: יעל לוטן
אסטרטגיה הינה מושג חדש בתחום יחסי הציבור. עד היום עסקו אנשי יחסי ציבור בביצוע שוטף של העברת מידע מהלקוח אל המדיה וקהלי המטרה ובניהול משברים תקשורתיים, זאת מבלי לשקול צרכים עתידיים של הלקוח, מיצובו בקהל המטרה ובלי ראיה עתידית של בניית המוניטין הציבורי שלו. ענף יחסי הציבור עבר שינוי משמעותי עם התפתחות עידן התקשורת והתרבות ערוצי המדיה. היום ברור שיחסי הציבור הם חלק מרכזי בתמהיל השיווק של כל עסק. ...

צעד צעד בעקבות קהל היעד

מאת: יעל לוטן
בעבודת יחסי הציבור זיהיתי את מה שאני מכנה "סינדרום ההפצה" אני מתכוונת לכך שקיימת נטייה לחשוב שצריך "להפיץ כמה שיותר לכל מקום" פעולה מהסוג הזה מעידה בדרך כלל על חוסר מקצועיות ומתוך כך פספוס של המטרה ב-50% לפחות. לכל מוצר יש את קהל המטרה שלו, כאן אינני מחדשת דבר. אך בכל זאת הדבר הכל כך "ברור" הזה לא מיושם כלל וכתוצאה מכך נוצר בזבוז זמן ואנרגיה לכיוון הלא נכון. במהלך פגישות עם לקוח פוטנציאלי...

וידאו בהתאמה אישית - פרסונליזציה של הוידאו

מאת: DSP-IP
המאמר סוקר מגמות פרסונליזציה בוידאו : פרסונליזיה של תפריטים, פרסומות בוידאו מותאמות אישית ולוח שידורים מותאם אישית PEPG

מי לקח את הלקוח שלי

מאת: וובסטיק
לעיתים בעלי עסקים קטנים טרודים בחיי היום יום, בניהול העסק ותפעולו השוטף, עד שנשכח מהם הנכס החשוב מכל – קהל הלקוחות. בתי עסק רבים מתעוררים ופועלים רק כאשר הלקוח מודיע על עזיבה או כבר נטש אותם. מהו סוד הקשר בין בית העסק לנאמנות הלקוח ומדוע לא מומלץ לאף בית עסק להזניח את מאגר הלקוחות שלו?
תוצאות 401 - 416
« לעמוד הקודם 1 2 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 לעמוד הבא »