מחפש פרילנסרים ב- עיצוב וגרפיקה?

מאמרים בתחום עיצוב וגרפיקה

מחפשים פרילנסרים לעיצוב גרפי, מיתוג וכל מה שקשור לצד הויזאולי? הגעתם למקום הנכון! אתר XPlace מרכז עבורכם את מיטב הפרילנסרים בתחום העיצוב בישראל. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את הגרפיקאי המועדף עליכם.

כלי ניהול אתרים של גוגל – לניהול וקידום אתרים

מאת: JOOMI
מי לא רוצה להיות מקום ראשון בגוגל???... הרי זהו חלומו של כל בעל אתר. כדי להגשים את החלום הזה כדי שנכיר את הכלי הראשון והבסיסי ביותר לעבודה מול המפלצת הענקית הזאת שנקראת גוגל. למקדם אתרים הכלי הזה יכול לשמש לכל הדברים שצוינו למעלה ובנוסף יכול המקדם אתרים לבחון פרמטרים נוספים ולכוון את האתר בהתאם. לדוגמא: כמה ואיזה דפים מאונדקסים, כמה קישורים חיצוניים ופנמיים יש לאתר, מה גוגל רואה, מהם המיקומ...

בניית אתרים - מקצועיות היא שם המשחק

מאת: JOOMI
כמו כל תחום אחר, ההצלחה של אתר מתחילה מהאנשים שיוצקים את היסודות וזוהי בדיוק תפקודה של חברת בניית אתרים. ישנם גורמים המשפיעים ביותר על הצלחת האתר: בניית אתר בצורה נכונה ואופטימאלית למנועי חיפוש, עיצוב אטרקטיבי נוח ותואם את אופי החברה, קידום ומיקוד האתר למקומות הנכונים ברשת. כאשר אנו בונים אתר, שלושת גורמים אלה הם הקווים המנחים שלנו כחברה.

עשה סרט תדמית לכולם - והפסדת אותם!

אחת הטעויות הרווחות בקרב יוצרי סרטי תדמית היא מידת ה"כלליות" שבה נעשים הסרטים הללו. "בואו נעשה סרט על החברה, נהפוך אותה למעניינת ונגיד שהיא הטובה ביותר בשוק..." סרט לא יכול לפנות לקהלי מטרה רחבים מדי או מגוונים מדי. יוצר הסרט חייב להגדיר את קהל המטרה המדויק ולהבין את צרכיו, לקלוט מה משפיע על עולמו ומה הוא מחשיב לבעל ערך ורק אחר כך לשדר לו את המסרים הנכונים והמותאמים. אין זה עניין של ניצול קהלי...

מערכות ניהול תוכן - מידע בסיסי

תקציר לבחירת מערכת ניהול תוכן נכונה לארגונך. איך בוררים מערכת מתוך אלפי המערכות הקיימות ואילו פקטורים מכריעים קיימים לבחירת המערכת המתאימה.

Moore's law and the evolution of Digital Art

Though Moore's Law is not widely known by the general public it is one of the most important discoveries relating to the advancement of technology, and through it, society, in the past four decades

Jerusalem by the Pixel

Maia Eldar interviewed me the eve of the exhibition “Digital Zion” for the magazine Kol Hazman. This is the translation of the article she wrote

זהו זה. החלטנו להיות עצמאיים. ועכשיו? תקציר מקיף לעצמאי המתחיל, הפותח לעצמו סטודיו לגרפיקה

זהו זה. החלטנו להיות עצמאיים. ועכשיו? תקציר מקיף לעצמאי המתחיל, הפותח סטודיו לגרפיקה. מאורלי קיים!!!

רשתות חברתיות 2.0

מאת: DSP-IP
מה צופן העתיד של הרשתות החברתיות? אחרי שהתעייפנו מעמודים סטטיים והוספת חברים סיזיפית הגיעו פייסבוק וגוגל ופתחו API למפתחי אפליקציות. מה יהיה הדבר הבא? כיצד ניתן לפתור את בעיית עודף החברים? האם הגדרת חברות היא משתנה בינארי או משתנה בעל עוצמה משתנה?

התועלות בפתיחת דלת לאנשים עם מוגבלות

אתרי אינטרנט רבים אינם נגישים לאנשים עם מוגבלות. בתהליך הנגשת האתרים – החזר ההשקעה מובטח. חברה הרוצה להעלות את היקף המכירות והשרותים שלה באתר- חייבת לאפשר לכולם להיכנס! תעשיית האינטרנט בישראל מוזמנת לפתוח דלת לאנשים עם מוגבלות - מכל הסיבות הנכונות

שכפול אתרים

מאת: OISNET
קיימת היום בתחום בנייה ועיצוב אתרים תופעה שנקראת "שכפול אתרים", תופעה זו מזיקה כי היא פוגעת בתדמית של בוני האתרים מצד אחד ובלקוחות מצד שני ולכן תופעה זו צריכה להטריד אותנו ולהיבדק!

איך ליצור קמפיין פרסומי עובד

לפני כשבועיים הייתי בהרצאה שניתנה על ידי גוף הרזייה כלשהו. "בואו לגלות איך אפשר לעשות את זה אחרת" צעק הפלייר המושקע עם הכיתובים המסולסלים והתמונות הגדולות של לפני ואחרי ואני, שמחפשת (כמו כל אישה) את נוסחת הקסם המנצחת, השתוקקתי לגלות מה זה אחרת

אתרי הפלאש המוצלחים של העשור- דודי אשכנזי

מאת: sticklight
טכנולוגיית הפלאש להנפשה ועיצוב ציינה השנה עשור לקיומה. לרגל החגיגות, הציצו במבחר אתרי הפלאש המרשימים ביותר בכל שנה מאז 1996 הכתבה נכתבה עבור זמן דיגילי והתפרסמה ב- YNET.

עיצוב תדמית באינטרנט

מאת: yaniv dvir
הכל עניין של פרזנטציה הדרך שבה תציגו את חברתכם או את עצמכם, כך יתייחסו אליכם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. התדמית אותה אתם מעוניינים ליצור צריכה להיות מותאמת לקהל היעד שלכם וכן לשקף את האופי והפעילות של חברתכם.

תדמיות לעיריות

מאת: יעל לוטן
עיר היא גוף לכל דבר אשר חייב אסטרטגיה כדי להמשיך לשרוד הן בקרב הציבור הישיר שלו והן בקרב מובילי הדעה אשר משפיעים לעיתים על עתידה. כמו כן, עיר היא מוצר לכל דבר, יש לה קהלי מטרה שונים החל ממקבלי החלטות בממשל, דרך תושבי העיר, מדיה, גופים עסקיים בהתאם למטרות של העיר.

10 טעויות בבחירת חברה לבניית אתר שלך

10 טעויות נפוצות שאפשר לעשות כאשר בוחרים חברה לבניית אתר האינטרנט כאשר הטעות הראשונה היא לבחור לפי עיצוב.

סווישמקס - פלאש - מי אמר שפלאש חייב להיות מסובך?

סווישמקס מהווה אלטרנטיבה לתוכנת פלאש של אדובי. במאמר זה אסקור את התפתחות התוכנה ויתרונותיה ביצירת פלאש לכל מטרה. פלאש לא חייב להיות עסק יקר ומסובך.

שיווק באמצעות תוכן המילים כחלק מתפיסה שיווקית

תוכן דינמי באתר עושה את ההבדל בין פלקט חסר ערך למכונת שיווק שמניבה תוצאות. מאמרים,כתבות, עדכונים, סיפורים זה מה שהגולש מחפש ,תוכן דינמי זאת הדרך.

תדמית לעיצוב היא עניין של מיצוב!

מאת: יעל לוטן
הרבה לפני שדנים בסוגיה זו מהיבט תקשורתי עלינו להיזכר לרגע בדעות הקדומות עליהם מבוסס תחום היח"צ, אותן דעות האומרות "להתפרסם בכל מחיר ובכל מקום" והטוענות ללא כל בסיס ש"כל חשיפה היא טובה ומתבקשת".זו חשיבה הסוברת שהעיקר שיהיה פרסום וכמה שיותר ולא משנה איפה.

אמנות כקריירה

מאת: יעל לוטן
אמנות כדרך חיים היא בהחלט דרך שצריך לדעת לנהל. תחום האמנות "התנפח" קמעה בשנים האחרונות ונראה כאילו אין צורך בלעשות דבר רק ליצור ואז למכור את היצירה בעשרות אלפי דולרים.

מיתוג זה לא רק לוגו

מאת: יעל לוטן
לפעמים נדמה שמרגע שייצרנו את המותג הוויזואלי אפשר לנוח שהרי העבודה נעשתה. טעות ידידיי, בניית המותג הוויזואלי היא תחילתה של ידידות נפלאה עם דרך ארוכה של שיווק. אך החכמה היא שיווק נכון. איך עושים זאת? בשביל זה אני כאן...
תוצאות 981 - 1000
« לעמוד הקודם 1 2 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 לעמוד הבא »