מחפש פרילנסרים ב- טכנולוגיה?

מאמרים בתחום טכנולוגיה

מחפשים פרילנסר לתחום טכנולוגי? לפניכם רשימה של אלפי פרילנסרים מקצוענים בתחומים טכנולוגיים שונים - החל מטכנאי PC ועד להנדסת חשמל.

מדריך לבחירת ספק פתרונות מחשוב

המדריך מיועד לעזור למקבלי החלטות ובעלי עסקים לבחור ספק פתרונות מחשוב! בתי עסק רבים אינם מייחסים חשיבות רבה לבחירת ספק שירותי המחשוב.

ניהול פרויקטים - תפקיד או מקצוע

ניהול פרויקטים זהו אחד התפקידים הקשים ביותר לטעמי שקיימים בעולם ה- IT. לא משום ששאר התפקידים קלים יותר, אלא משום הגדרת התפקיד בעיני הנהלת הארגון. תפיסתו בעיני המנהלים שונה בהרבה מקרים ממהותו האמתית. מאמר זה בא לבחון האם "ניהול פרויקטים" בארץ נתפש כתפקיד זמני או כמקוצע לכל דבר ועניין, וההשלכות לכך.

5 משוכות שכיחות בעת הכנסת מערכת ERP לארגון וכיצד ניתן להימנע מהן:

מאמר זה דן באתגרים האופייניים לחברות רבות המתמודדות עם החלטה על בחירת מערכת ERP ומעלה צעדים מוכחים להתגבר עליהם. עם כל כך הרבה פתרונות שונים בשוק, כשכל אחד מציע מספר אין ספור של תכונות ייחודיות, ממיין אותם ובוחר את הפתרון הנכון לארגון שלך, הנושא יכול לשאוב הרבה מאוד זמן ואפילו להיחשב למשימה מרתיעה.

מצלמות אבטחה - מדריך לבחירת מערכת מצלמות במעגל סגור

מדריך לבחירת מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור איכותית.בזמן אחרון גדלו מיקרי גניבה ופשע ,כדי לתפוס גנבים חשוב לבחור מערכת מצלמות אבטחה איכותית אחרת לא תצליחו להוכיח למשטרה כלום.

סמכויות או לא להיות!

מאת: יעל לוטן
אם בעסק שלך נוצר מצב בו את כמנהלת מוצאת את עצמך " מבצעת מטלות כדי להיות בטוחה שיתבצעו על הצד הטוב ביותר" עצרי רגע זו לא הדרך לנהל עסק.

יחסי ציבור לנדל"ן - איך באמת עושים זאת?

מאת: יעל לוטן
תחום הנדל"ן הוא תחום מעניין במיוחד כיון שהוא מצביע על מגמות כלכליות של המשק. הוא מהוה מעין מדד לצמיחה. ומעמיד אתגר מיוחד לתחום של יחסי צבור.

מתודולוגיית בדיקות אוטומטיות

מאת: Test Pro
מיועד למי שמעוניין להקים ולהטמיע מערך אוטמציה בחברתו. לחברת טסטפרו ניסיון רב בתחום זה והיא תוכל לתרום רבות ולייעל הטמעה מסוג זה

האם את מנהיגה?

מאת: יעל לוטן
את בהחלט יכולה להיות! בתור אישה הנמצאת בעמדה ניהולית את כבר בעמדה של כוח. לפעמים לא כולנו יודעות או מסוגלות להבחין בין כוח לבין מנהיגות. מנהיגות היא לאו דווקא, קשיחות אין קץ אשר באה לידי ביטוי במתן פקודות נחרצות. מנהיגות אמיתית היא זו כאשר את אומרת משהו פעם אחת והוא מתבצע מיידית! בלי שאלות, בלי תירוצים ובלי הסברים על "למה זה לא ניתן כרגע".

איך מתמודדים עם משבר תקשורת

מאת: יעל לוטן
משבר תקשורת הינו משבר במשולש האמ"ת (אהדה, ממשות, תקשורת) , על המשולש לקוח, יועץ ועיתונאי. התוצאה של משבר תקשורת היא יחסי ציבור רעים ללקוח הבאים לידי ביטוי בקהל המטרה ובמדיה.

יחסי ציבור - לפני הכל...

מאת: יעל לוטן
הגדרת יחסי ציבור – להפוך מוצר / אדם / ארגון לידוע באופן חיובי בקרב קהלי המטרה שלו. במילים אחרות תפקידו של יועץ יחסי הציבור הוא ליצור הסכמה בקשר לכך שהמוצר המוצע הוא הדבר הנכון עבור קהל היעד והמתאים לו ביותר.

10 הדיברות למנהלת

מאת: יעל לוטן
סוף כל סוף ביצעת את הצעד הנחשק ופתחת משרד /חברה משלך. לפני הכול מזל טוב! בוודאי הבנת שלבטים והתלבטויות יהיו חלק מהמשחק אך תתרגלי אליו מכיוון שזה החלק החשוב שכן כל החלטה לגבי עסק פרטי היא מין סוג של החלטה גורלית וצריך לדעת להתמודד עם הלחץ הכרוך בה שלא חייב להיות מלחיץ רק הגיוני ושקול.

אסטרטגיה זו לא מילה גסה!

מאת: יעל לוטן
אסטרטגיה הינה מושג חדש בתחום יחסי הציבור. עד היום עסקו אנשי יחסי ציבור בביצוע שוטף של העברת מידע מהלקוח אל המדיה וקהלי המטרה ובניהול משברים תקשורתיים, זאת מבלי לשקול צרכים עתידיים של הלקוח, מיצובו בקהל המטרה ובלי ראיה עתידית של בניית המוניטין הציבורי שלו. ענף יחסי הציבור עבר שינוי משמעותי עם התפתחות עידן התקשורת והתרבות ערוצי המדיה. היום ברור שיחסי הציבור הם חלק מרכזי בתמהיל השיווק של כל עסק. ...

וידאו בהתאמה אישית - פרסונליזציה של הוידאו

מאת: DSP-IP
המאמר סוקר מגמות פרסונליזציה בוידאו : פרסונליזיה של תפריטים, פרסומות בוידאו מותאמות אישית ולוח שידורים מותאם אישית PEPG

חשיבות תיעוד התהליכים העסקיים בארגון.

הכנסה / הקמה של מערכת מידע, הינה נקודת זמן חשובה במיוחד לתחילתו של תיעוד התהליכים העסקיים וזוהי הזדמנות פז לנצל מהלך זה לעשות "סדר" בפעילות והתיעוד הארגוני. הארגון נדרש להשקעה עצומה של זמן ומשאבים רבים. הצלחת היישום תלויה בעבודה נכונה ובלווי נכון של היישום ותהליך ההטמעה בארגון. חשיבה על העתיד היא חלק מהותי בפעילות הנדרשת בתהליך הכנסה של מערכת מידע חדשה לארגון.

מי לקח את הלקוח שלי

מאת: וובסטיק
לעיתים בעלי עסקים קטנים טרודים בחיי היום יום, בניהול העסק ותפעולו השוטף, עד שנשכח מהם הנכס החשוב מכל – קהל הלקוחות. בתי עסק רבים מתעוררים ופועלים רק כאשר הלקוח מודיע על עזיבה או כבר נטש אותם. מהו סוד הקשר בין בית העסק לנאמנות הלקוח ומדוע לא מומלץ לאף בית עסק להזניח את מאגר הלקוחות שלו?

What's in a name?

מאת: Swivel
As a manager, business owner or entrepreneur, you surely know the difficulty of choosing a good name for your business, and today in many cases it is equally important to establish names and brands around individual products and services as well.

התפתחויות בענף ה ERP

לאחר התפתחויות של מוצרים נוספים בסביבה הממוחשבת מתאפשר לנו כיום שימוש במערכות ה ERP בשיטת ה BEST OF BREAD

הקשר שבין שירות הלקוחות לנאמנותם

מאת: דרור כהן
מחקר חדש הבודק את הקשר שבין רמת השירות לנאמנות הלקוחות, אשר בוצע על ידי יועצי השיווק של המרכז הישראלי לשיווק ומצא קשר רופף בין שני האלמנטים. הגורם המרכזי להגדלת נאמנות לקוח נמצא דווקא במספר הרכישות החוזרות ובהעמקת נתח לקוח.

מפאסיביות לאקטיביות

רבים מאיתנו חיים בתחושה שגורלנו לא שפר עלינו אם כהלך רוח כללי, אם בתחומים מסוימים ואם בנסיבות מסוימות. אין לי מזל, נגזר עליי לחיות חיים קשים, לא הולך לי עם כסף, לא הולך לי בזוגיות, אני בתקופה קשה, התנאים כרגע הם בלתי אפשריים עבורי. מחשבות ומשפטים שאנו אומרים לעצמנו ומשאירים אותנו במצב פאסיבי.

ניהול קשרי לקוחות - CRM

מאת: דרור כהן
כבר בתחילת שנות ה 2000 הועלה במערכות ניהול רבות נושא "שווי הלקוח לארגון". בשנים האחרונות, כאשר המצב הכלכלי הפך להיות קשה מאוד וחברות רבות נלחמות על אותם הלקוחות, שווי הלקוח גדל משמעותית. כתוצאה ממחקרים שנעשו בשלוש שנים האחרונות אשר הראו כי, עלות הכנסת לקוח חדש לארגון עולה פי 5 מעלות שימור לקוח קיים, החלו ארגונים רבים להתמקד באסטרטגיה של שימור לקוחות והגדלת נתח לקוח.
תוצאות 1041 - 1060
« לעמוד הקודם 1 2 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 לעמוד הבא »