מחפש פרילנסרים ב- עיצוב לוגו?

מאמרים בתחום עיצוב לוגו

גם לעורכי דין מגיע! תדמית ואתרי אינטרנט.

מאת: emotive
למה דוקא בתחום הזה חשוב להבין את הערך של השפה המיתוגית שלכם? מה חשוב שהשפה שלכם תשדר ואיך. ראו דוגמאות.

תהליך מיתוג של הגאדג'ט הישראלי החדש SLEEVELY

מאת: Studio BARS
המאמר הינו מקרה מבחן של מיתוג גאדג'ט ישראלי חדש. במאמר מוצגים הסברים ותהליכי עבודה שונים בעיצוב הלוגו, עיצוב אפליקציה, עיצוב שפה חזותית ועיצוב תדמית בכלל.

בתהליך עיצוב - דף לבן, גיבוש קונספט, פרזנטציה ובעיקר מה שביניהם

מאת: Studio BARS
המאמר עוסק בתהליך מיתוג נכון מרגע הפגישה עם הלקוח ועד לרגע של סיום עבודה.

מוצאים עסקים בפייסבוק - הילה ג.

מאת: EZ&BiZi
התרגלנו כבר לשאוב מידע בפייסבוק: זה קל, מהיר, זמין – אבל לא מושלם. שורת החיפוש של פייסבוק מבוססת על מנוע החיפוש של bing, חיפוש זה אינו מאפשר למצוא תוצאות דוגמת "צלם בתל אביב" או "קוסמטיקאית באילת". מיזם חדשני ובלעדי, "איזי אנד ביזי", ממלא את החסר הזה. זהו מנוע חיפוש ראשון מסוגו לדפים עסקיים בפייסבוק.

עיצוב אלבומים

עיצוב אלבומים עושים באהבה - האהבה שבי עושה את האלבומים

כרטיס ביקור – לא רק לעסקים

כרטיס ביקור – לא רק לעסקים

עשיתי את זה על השולחן

עשיתי את זה על השולחן, בעודי נצמדת אליו..

עיצוב לוגו – כמה זה עולה ?

עיצוב לוגו הוא שירות ולכן איך נתמחר אותו ? לפי אילו פרמטרים ? במאמר הבא נפתור לכם את השאלות באמצעות משוואה פשוטה.

עיצוב לוגו

עיצוב לוגו מאמר כללי

חשיבותו של עיצוב בלוגו

מאת: MPD
עד כמה הלוגו באמת חשוב

מתוך הבלוג+ראיונות שער במעריב

הי חבר יקר, אתה, שתמיד איתי גם כשכיף וגם כשקר, בולע את המילים שאני יורק עליך וגם אם אתה מבקש להקיא מתוכך דברים שלא בא לך שיכתבו על הגוף הלבן הזה שלך, שומר על שתיקה שתמיד מחברת ביננו. אז הנה שוב אני חוזר אליך בלוג יקר, הרבה זמן עבר מאז באתי בתוכך והנה הגיע הזמן, הזמן של הביחד.

עיצוב גרפי בסטודיו

ניתן לומר כי ברוב המקרים, נעדיף איכות על כמות. שימוש בעיצוב גרפי בצורה חכמה עשוי להביא לתוצאות הרצויות גם בקמפיין פרסומי לא רחב כלל, אך איכותי וקולע למטרה, יותר מאשר קמפיין פרסום רחב היקף אך נעדר עיצוב גרפי ברמה מספקת, ולמעשה מפספס את המטרה ומבזבז משאבים יקרים. בזמן האחרון ניתן להבחין במגמה כאשר מפרסמים רבים מבינים את חשיבותו הרבה של העיצוב הגרפי בפרסום. בעלי עסקים רבים מתחבטי...

עיצוב גרפי מיתוג ופרסום

הכל מתחיל ברעיון, אם יש קונספט מקורי כל פרוייקט מקבל משמעות וזכירות יצירתית. החל ממיתוג ועד הקמפיין הכי גדול.

בנייה נכונה של אתר אינטרנט תדמיתי / שיווקי

מאת: Atar2b
אתם בטח מכירים את התחושה המייאשת: אתם נכנסים לאתר אינטרנט מפתה ומזמין, ומחכים... ומחכים... אבל האתר לא עולה. אחרי המתנה מורטת עצבים, אתם מוותרים ועוברים הלאה, לאתר אחר - מהיר יותר, קל יותר והכי חשוב, עולה תוך שנייה.

חושבים על הקמת אתר אינטרנט? עיצוב לוגו ומיתוג גרפי?

החלטת להקים אתר אינטרנט לעסק שלך, או לחדש אתר ישן, ואתה רוצה חשיפה רחבה, לקוחות חדשים ומיקסום הפוטנציאל העסקי שלך.

Olala Design Studio

סטודיו אוללה הוקם ע"י יערית שושן -סבג מעצבת בוגרת המוסד האקדמי לעיצוב, ויצ"ו חיפה. בעלת נסיון רב במגוון מדיות התקשורת החזותית. אני פועלת באופו תדיר ליצירת רעיונות חדשים ומפתיעים במטרה לרגש ולהניב תוצרים יחודיים המותאמים באופן אישי ואופטימלי ללקוחותינו. אני חושבת יצירתי ולא נרתעות מאתגרים. מאמינה כי אלוהים נמצא בפרטים ושמה לי למטרה את הבנת צרכי הלקוח וליווי הלקוח הן ברמה המיקצו...

שיווק באינטרנט עם תוצאות מתחיל באסטרטגית שיווק נכונה ומתאימה לעסק.

מאת: Nextweb
שיווק באינטרנט הוא הערוץ המדיד והממוקד ביותר עם החזר על השקעה ויכולת חשיפה וויראלית גבוהה לגיוס, שימור לקוחות והעצמת המותג ומכירות. נקסט ווב Nextweb מספקת פתרון כולל לאסטרטגית שיווק באינטרנט עם פתרונות אפקטיביים ויצירתיים לשיווק באינטרנט עם תוצאות.

סטודיו STERN

מאת: טלי שטרן
STERN הוא סטודיו ייחודי לעיצוב גרפי המתמחה בבניית תדמית גרפית, מיתוג, דפוס ומוצרי פרסום.הסטודיו מתמחה במתן פתרונות עיצוביים מותאמים לצרכי הלקוח.

למה אדום?.....תשאלו למה לא?

מאת: k-itzuvim
הצבע האדום הוא אחד משלושת צבעי היסוד המרכיבים את כל הצבעים שבעולם. אורך גלי הקרינה שיוצרים את הצבע האדום הוא האורך שהעין האנושית מסוגלת לראות, מתחת לאורך זה מצוייה הקרן אינפרא אדום. גל קרן זו פולטת חום רב המאפשר לעשות בו שימוש לצרכי תקשורת בין מכשירים. הצבע האדום הוא אחד הצבעים הפופולאריים ביותר, צבע זה נתפס בעיני המתבונן כצבע דומיננטי ואנרגטי.

צבעים בחדרי הלב

מאת: k-itzuvim
לכל אדם תיבה נסתרת בחדרי הלב. עמוסה מכחולים גדולים וקטנים. צבעים חמים וצבעים רכים. צבעים של שמחה, אור ואהבה. לכל אדם מתוח בד, על קירות לבו. הקורא לכל נפש רגישה ואוהבת לטבול מכחול, לצבוע את הימים באורות קסומים. ואת הלילות באור זוהר ועטור כוכבים.
תוצאות 101 - 120
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 לעמוד הבא »