מחפש פרילנסרים ב- עיצוב לוגו?

מאמרים בתחום עיצוב לוגו

מה עיצוב לוגו אמור לסמל?

מאת: Z-Design Pro
הסמליות שבלוגו בבואכם לעצב לוגו, חישבו איזה מסר הוא אמור לשדר המתבונן בו. כל צורה, קו וצבע בלוגו ישדרו מסר מסוים. רבות נכתב על הפסיכולוגיה של הצבע ועל האפקט שיש לדימוי על הצופה, אנו נדון בחשיבות המשמעות של הלוגו הספציפי שלך. אין זה אומר כי כל צבע שתבחר צריך לייצג את ערכי החברה, אבל צריך להשקיע מחשבה בצבעוניות של הלוגו שלך,

למה לי מיתוג?

אתם בטח שואלים את עצמכם – למה אני צריך את זה? יש לי שם לעסק, לקוחות שמכירים אותי ומגיעים אלי מפה לאוזן, אז במה יעזור לי לוגו או תדמית חדשה? קרא עוד...

BisTraffic

מאת: Bis Traffic
הרעיון להקים את "ביסטראפיק", חברה שמספקת שירותי עיצוב, שיווק ופרסום, נולד מתוך הכרה עמוקה בצרכים ובבעיות שצצות בחברות שמנסות לשווק עצמן ברשת. מתוך מטרה לספק שירותי עיצוב ושיווק אונליין באיכות ועלות ללא תחרות

עיצוב פנים התאוריה

במסלול עיצוב פניםהסטודנט לומד כיצד להתייחס לקונספט של המקום ולהבליט אותו באמצעות קומפוזיציה נכונה, צבעים, תאורה, רהיטים ואלמנטים נוספים. עיצוב הפנים מותאם כמובן לרצונו של הלקוח, כלומר המעצב יושב עם הלקוח ושומע ממנו איך הוא היה רוצה שהבית או העסק שלו יראו ובאמצעות הכלים והאמצעים שברשותו הוא מתאים את החלל לרצונו של הלקוח, מדובר בעבודה לא פשוטה שדורשת מקוריות, דמיון, יצירתיות ומעוף, אבל אין ספק של...

סטודיו ביקה מתמחה בעיצוב ובמיתוג.

מהו מיתוג ושפה העיצובית? מה מטרתם והיסודות שעליהם נשען המיתוג ואיך כל זה יכול לתרום ולהעצים את העסק שלך?

מוקד הפרסום עולה על שלטי החוצות

שלטי חוצות הם שלטים גדולים התלויים במרחב הציבורי ומעבירים מסרים , לרוב פרסומות. שלטי חוצות קיימים מזה זמן רב כאמצעי לפרסום בתי עסק בערים בימי הביניים. החל מאמצע המאה ה-19 רובם היו שלטים המציגים צילום או ציור, אבל החל מתחילת המאה ה-21 קיימים שלטים המציגים כמה פרסומות (על ידי סיבוב של השלט) או מסך טלוויזיה.

"דפוס מטרה " מכניס צבע לחיים

חשבנו שבעידן החדש בו האינטרנט וגוגל מנהלים לנו את החיים לא נזדקק יותר לנייר,נציל יערות, נסתום חורים באוזון, נאכל אורגני ,ניסע רק באופנים ננשום אויר נקי , נשתה מיי מעיין זכים אז חשבנו... ובכל זאת לא הכל שחור, החיים הטובים באים בצבעים "דפוס מטרה " מכניס צבע לחיים

מיתוג חברה. זהות תאגידית

מאת: loveit
המאמר מתאר את השלבים והתהליך של מיתוג חברה, מהם השאלות שאותם צריך לשאול בזמן מיתוג. בנקודות אותם נעבור הם: היסודות שמהם מורכב מוצר. ערכים, חזון, קהל יעד, בחירת שם המותג, בנית שפה עיצובית ותפקידה. בהצלחה!

האם הלוגו שלך מועיל או מזיק לעסק שלך?

האם הלוגו שלך מועיל או מזיק לעסק שלך? מאת : הילה שבתאי- מעצבת . האיכות שלך הלוגו שלך מהווה את ההבדל בין הצלחה לכישלון. כן, זה כזה פשוט. סימנים מסחריים ולוגויים מהווים את שפה בינלאומית בעולם. לוגו מצוין יכול...

האם הלוגו שלך מועיל או מזיק בעסק שלך?

האיכות שלך הלוגו שלך מהווה את ההבדל בין הצלחה לכישלון. כן, זה כזה פשוט. סימנים מסחריים ולוגויים מהווים את שפה בינלאומית בעולם. לוגו מצוין יכול...

צילום פורטרטים

טיפים ועצות לצילום פורטרט מחמיא ומקצועי חשוב קשר וקשב למצולם,עבודה משותפת,סבלנות ובעיקר רצון טוב ל"הוציא" את המצולם בצורה המחמיאה ביותר.

יסודות בעיצוב גרפי

עיצוב גרפי הוא דיאלוג ויזואלי שמותיר רושם ומעביר מסר. מעטפת עיצובית חכמה וייחודית תשקף כל מוצר איכותי ורעיון טוב למלוא הפוטניציאל. עיצוב גרפי ומיתוג חיובי, שפה גרפית אחידה, החדרת מוצרים ומותגים, תשומת לב לפרטים הקטנים מובילים אותנו לקבל החלטות.

תדמית ועיצוב גרפי - איך מתחילים?

עיצוב גרפי ובניית תדמית הם נגזרת הנובעת מהצורך להעביר מסר / אוסף של תכונות הקשורים למוצר ומגוון התכונות הקשורות אליו. במילים אחרות. עיצוב גרפי נכון יוביל את הלקוח להסקת מסקנות מהירה בנוגע לאיכות המוצר, שימושיו, ייחודיות כיו"ב.

שיקולים בעיצוב לוגו

מאת: Karnaf Studio
לוגו. הבסיס.הבידול, זה שאומר הנה אני ומזהים אותו . המייצג הרשמי שלך ושל עסקך. בו מרוכזים כל הנתונים הרלוונטיים הן במודע והן בתת המודע בצורה הויזואלית הראויה. נגיעה בכמה נושאים שקשורים ליצירת לוגו

תדמיות לעיריות

מאת: יעל לוטן
עיר היא גוף לכל דבר אשר חייב אסטרטגיה כדי להמשיך לשרוד הן בקרב הציבור הישיר שלו והן בקרב מובילי הדעה אשר משפיעים לעיתים על עתידה. כמו כן, עיר היא מוצר לכל דבר, יש לה קהלי מטרה שונים החל ממקבלי החלטות בממשל, דרך תושבי העיר, מדיה, גופים עסקיים בהתאם למטרות של העיר.

תדמית לעיצוב היא עניין של מיצוב!

מאת: יעל לוטן
הרבה לפני שדנים בסוגיה זו מהיבט תקשורתי עלינו להיזכר לרגע בדעות הקדומות עליהם מבוסס תחום היח"צ, אותן דעות האומרות "להתפרסם בכל מחיר ובכל מקום" והטוענות ללא כל בסיס ש"כל חשיפה היא טובה ומתבקשת".זו חשיבה הסוברת שהעיקר שיהיה פרסום וכמה שיותר ולא משנה איפה.

מיתוג זה לא רק לוגו

מאת: יעל לוטן
לפעמים נדמה שמרגע שייצרנו את המותג הוויזואלי אפשר לנוח שהרי העבודה נעשתה. טעות ידידיי, בניית המותג הוויזואלי היא תחילתה של ידידות נפלאה עם דרך ארוכה של שיווק. אך החכמה היא שיווק נכון. איך עושים זאת? בשביל זה אני כאן...

השקת מוצר והפיכתו למותג – שיטות וטיפים.

מאת: דרור כהן
השקת מוצר של חברה יבואנית או חברה יצרנית חדשה מהווה את נקודת הזינוק של המוצר לשלב החדרתו לשוק ולעיתים את מיתוגו. תפקידו של אירוע ההשקה ליצור חשיפה ראשונית, מודעות והנעת גלגל המכירות. בשל חשיבות השקת המוצר והפיכתו למותג יש לפעול במקצועיות רבה ומומלץ להיעזר בחברות שעשו זאת בעבר, אך במידה והחלטתם לעשות זאת בעצמכם להלן התהליך.

What makes a good logo?

It’s all about creating clever Identity. A logo is not just a pretty picture or an image that company execs have decided upon.
תוצאות 141 - 159
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 לעמוד הבא »