מחפש פרילנסרים ב- עריכת תמונה?

מאמרים בתחום עריכת תמונה

גיבוי תמונות משפחה וחברים

מאת: H.T.S.S.
מאז המהפכה הדיגיטלית, אנחנו מצלמים כל דבר קטן שקורה בחיים שלנו. לפני כעשור היינו מצלמים בשנה, באותה כמות שאנו מצלמים כיום בשבוע. זה חינם, מהיר, ולמעשה בעל אחסון אין סופי, במיוחד כאשר משווים למצלמות הישנות עם מקסימום 36 תמונות לסרט צילום. לדור הצעיר, סרט צילום - זה הדבר השחור הזה. הצילומים המקריים לא מעניינים אותי, מה שאותי מדאיג, הם צילומי המשפחה והידידים האהובים שלנו, הילדים או ההורים. אני א...

למה אדום?.....תשאלו למה לא?

מאת: k-itzuvim
הצבע האדום הוא אחד משלושת צבעי היסוד המרכיבים את כל הצבעים שבעולם. אורך גלי הקרינה שיוצרים את הצבע האדום הוא האורך שהעין האנושית מסוגלת לראות, מתחת לאורך זה מצוייה הקרן אינפרא אדום. גל קרן זו פולטת חום רב המאפשר לעשות בו שימוש לצרכי תקשורת בין מכשירים. הצבע האדום הוא אחד הצבעים הפופולאריים ביותר, צבע זה נתפס בעיני המתבונן כצבע דומיננטי ואנרגטי.

צבעים בחדרי הלב

מאת: k-itzuvim
לכל אדם תיבה נסתרת בחדרי הלב. עמוסה מכחולים גדולים וקטנים. צבעים חמים וצבעים רכים. צבעים של שמחה, אור ואהבה. לכל אדם מתוח בד, על קירות לבו. הקורא לכל נפש רגישה ואוהבת לטבול מכחול, לצבוע את הימים באורות קסומים. ואת הלילות באור זוהר ועטור כוכבים.

צילום פורטרט עיסקי

צילום פורטרט עיסקי צילום המיועד לאנשי עסקים,אנשי חברות,בעלי תפקידים המייצגים את החברה. המעוניינים בצילום פורטרט מקצועי ואיכותי לצרכי שיווק ותדמית,לאתר אינטרנט ולקטלוג.

צילום כנסים ואירועים

צילום כנסים צילום המתעד אירוע עסקי,יום גיבוש,תערוכה,כנס או כל אירוע אחר,וזאת על מנת לתת ללקוח כלי תדמיתי המנציח את האירוע בצורה המדוייקת והטובה ביותר.מסיבות אלו ואחרות רבים הם הארגונים והחברות הבוחרים לתעד את האירוע בצילום דיגיטלי מקצועי.

צילום פורטרטים

טיפים ועצות לצילום פורטרט מחמיא ומקצועי חשוב קשר וקשב למצולם,עבודה משותפת,סבלנות ובעיקר רצון טוב ל"הוציא" את המצולם בצורה המחמיאה ביותר.

יסודות בעיצוב גרפי

עיצוב גרפי הוא דיאלוג ויזואלי שמותיר רושם ומעביר מסר. מעטפת עיצובית חכמה וייחודית תשקף כל מוצר איכותי ורעיון טוב למלוא הפוטניציאל. עיצוב גרפי ומיתוג חיובי, שפה גרפית אחידה, החדרת מוצרים ומותגים, תשומת לב לפרטים הקטנים מובילים אותנו לקבל החלטות.
תוצאות 41 - 47
« לעמוד הקודם 1 2 3 לעמוד הבא »