מאמרים (87)
מכירת עסקים – מציאת עסק פעיל למכירה
מאת:
Johnny Max
הקהל הישראלי חי חיי יזמות כמות העסקים הנפתחים עומד בקו אחד מול כמות העסקים שנסגרים, בשל הביקוש למוצר חדש, אך עם זאת הסטטיסטיקה אומרת אחרת שעל כל 3 עסקים שנתחים עסק אחד נסגר, ועל זה לא ניתן להתווכח, אם זאת, יש לא מעט יזמים הרוכשים עסק חדש פעיל, "משקמים" את העסק מכל הכיוונים: מיתוג, לוגו, וכו'.. ומרווחים המון, לוקיישן מרכזי, ציוד לשימוש חוזר, מחיים את המקום ע"י מעצב פנים לעסקים...
|
|
מהו לוגו ומהו מיתוג?
מאת:
סטודיו ארטליינר
חשיבות הלוגו והמיתוג בעידן המודרני
|
|
CODE 38 – ״סכין היין״ שלא תבזה את הבקבוק האהוב עלייך
מאת:
עידן יהודה
במאמר זה ישנה דוגמא לפרסום מוצר, גם אם יקר מאוד, הפונה לקהל שמוכן לשלם, שמבין איכות ומזהה מתי עובדים עליו ומתי לא.
חשוב להיות אמיתי ולדבר למכנה המשותף.
|
|
הדבר החשוב ביותר שאת צריכה לעשות, לפני שאת מתחילה לשווק
מאת:
לימור בר-שלמה
יש דבר אחד, חשוב ומשמעותי שישנה את שיווק העסק שלך מקצה לקצה, ויביא את התוצאות הטובות ביותר.
רוצה לדעת מהו?
|
|
הומור מוכר
מאת:
ביזנס טונז
הומור מייצר פתיחות וקבלה יותר מכל תקשורת "רצינית".
|
|
קריקטורה שווה אלף תמונות
מאת:
ביזנס טונז
קריקטורה - דרך מקורית וצבעונית (תרתי משמע) להתבלט מעל לים המסרים שמסביב.
|
|
בתהליך עיצוב - דף לבן, גיבוש קונספט, פרזנטציה ובעיקר מה שביניהם
מאת:
Studio BARS
המאמר עוסק בתהליך מיתוג נכון מרגע הפגישה עם הלקוח ועד לרגע של סיום עבודה.
|
|
לקוחות קטנים - תהיו חכמים!
מאת:
נטע קונין
אז איך בוחרים את המעצב הנכון במסגרת תקציב מוגבל?
|
|
מתי הסתכלת על עצמך בפעם האחרונה?
מאת:
ברוריה ב.
בפוסט זה רציתי לכתוב על יוזמה מבורכת של חברת איפור עבור נשים עם מגבלות ראיה. בסוף המאמר מתחתי ביקורת על בתי ספר לאיפור וגם חברות איפור בארץ שמתיימרים "לתרום לקהילה" אך שכחו חלק נכבד ממנו (כבדות הראיה). מסתבר שירין שחף (אחד מבתי הספר שאליהם כוונה הביקורת) לקח את הדברים ללב, והמשכו של מאמר זה נגמר בסדנא בבית ספרו לליקויי ראיה עם סיקור תקשורתי רחב שהעניק לו פרסום על הדרך:
https://www.y...
|
|
סרטון וידאו לגיוס כספים לסטרט אפ Case Study : TradeRoomחברת הסטרט אפ Grid Software (גריד סופטוור) עמדה בפני מהלך גיוס כספים ממשקיעים אמריקאים. היה עליה למצוא דרך אפקטיבית להסביר את המוצר, מדוע כדאי להשקיע בו, ולבדלו ממוצרים אחרים הקיימים בנישה. קהל המטרה היה מורכב. היה צורך ברור בסרט מוצר המדבר למשקיעים אך גם סרט....
|
|
יצירת מיתוג בעידן הדיגיטלי
מאת:
Media Mails Inc
ישנן מספר דרכים להגברת מודעות למותג
המוצר שלך, השירות שלך ואפילו החברה שלך יכולים להופיע מול קהל הלקוחות הפוטנציאלי המותאם לצרכיי החברה שלך באמצעות גלישה קבועה בכל זמן נתון.
|
|
מיתוג ושיווק פרילנסרים על ידי מוצרי פרסום וקידום מכירותפרילנסר הוא מומחה מקצועי לתחום כלשהו, כגון שירותי ייעוץ, גרפיקה, כתיבה טכנית, שיווק. פרילנסר עובד באופן עצמאי ומספק פתרון ומענה מקצועי בתחום התמחותו ללקוחות מגוונים. כיום, בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים חייב כל פרילנסר לשווק ולמתג את עצמו על מנת להשיג עבודות חדשות ולהרחיב את מעגל לקוחותיו.
|
|
מוצאים עסקים בפייסבוק - הילה ג.
מאת:
EZ&BiZi
התרגלנו כבר לשאוב מידע בפייסבוק: זה קל, מהיר, זמין – אבל לא מושלם. שורת החיפוש של פייסבוק מבוססת על מנוע החיפוש של bing, חיפוש זה אינו מאפשר למצוא תוצאות דוגמת "צלם בתל אביב" או "קוסמטיקאית באילת". מיזם חדשני ובלעדי, "איזי אנד ביזי", ממלא את החסר הזה. זהו מנוע חיפוש ראשון מסוגו לדפים עסקיים בפייסבוק.
|
|
JUDITH DARMONT Studio :::: Transform BRAND TO ARTfresh French ola hadasha looks for her ways in ISRAEL to share experiences and a matured creative vision dedicated to BRANDING / BUSINESS / CORPORATE Events, Brand ID & Retail needs.
I pioneered digital marketing productions back in the 90s, in Paris.
after 20 years of international creations/prod. with luxury and top leading industries, here I am. more info: http://www2.judithdarmont.com
|
|
על יצירה ורעיון במרחב דיגיטליהתובנה שמתקבלת אולי טריוויאלית- חדשנות תושג דרך שימושים שונים של יישומים. כפי שמלחין מיישם באופן שונה קבוצה של תווים או כפי שצייר מייצר יישומים שונים מתוך חומרי גלים של בד וצבע. זו אמנם תובנה טריוויאלית אבל כזו שמחלצת את גבולות הגזרה של "יצירה" ושל "חדש"- המשחק בפורמט, במושגים יכונן את התוכן- את העמדות הפרשניות עבור מה שארזנו.
|
|
עשר דרכים להפקת סרט תדמית מוצלח
מאת:
עין השופט הפקות
הנה לכם עשר דרכים כיצד לגרום לסרט התדמית שלכם לבלוט, לעורר תשומת לב, ולהניע לפעולה.
אה, כן... וגם לשמור על המנהלים שלכם מרוצים.
|
|
כיצד בוחרים אסטרטגיה שיווקית?מה זה שיווק? Satisfaction of human needs and wants through the exchange process זו הגדרתו של פיליפ קוטלר, גורו לשיווק. יש הרבה מאד בהגדרה הזאת.
האסטרטגיה היא חזון ותפישת עולם המגדירה ומכוונת את סך כל הפעולות ותהליכי קבלת החלטות של הארגון על מנת לעמוד ביעדים שלו, כל מחלקה או אגף יכולים להתוות לעצמם אסטרטגיה. האסטרטגיה שיווקית נגזרת מתוך חזון הארגון והאסטרטגיה הנבחרת שלו.
אסטרטגיה שיווקית מ...
|
|
כיצד משתמשים בסרטון לשם גיוס כספים?
מאת:
עלמא מדיה
עסק שמחפש משקיע? עמותה שזקוקה לכספים בדחיפות? מוסד ציבורי שרוצה להקים שלוחה חדשה? מיזם חברתי שזקוק לתמיכה?
כל אלו זקוקים לכסף, ועכשיו. סרטון תדמית קצר יוכל לסייע לכם בגיוס הכספים.
|
|
הפקת סרטי תדמית – כיצד ומדוע ?
מאת:
WEB3D
הפקת סרטי תדמית הינו תהליך הטומן בחובו הליך יצירתי כישרוני וראוי שיעשה על ידי איש מקצוע המלווה או המאגד בתוכו איש יוצר.
|
|
אפיון מצגת עסקית
מאת:
WEB3D
מצגת עסקית מהווה תצורת הצגה להעברת מסר שיווקי או אינפורמטיבי באופן וויזואלי ויצירתי. בדומה לשאר מרכיבי הפיתוח בעולם האינטרנט והתוכנה, בניית מצגת לעסק כרוכה בהגדרת אפיון בסיסי בכדי לפשט את מלאכת ההכנה
|
תוצאות 61 - 80
« לעמוד הקודם | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | לעמוד הבא » |