מחפש פרילנסרים ב- קידום אתרים במנועי חיפוש - SEO?
מאמרים בתחום קידום אתרים במנועי חיפוש - SEO
מאמרים (457)
האמא של הניו מדיה!מה מידת השימוש של אמהות במדיה החברתית?
כיצד ניתן לנצל זאת לטובת קמפיין ניו מדיה ממוקד ואפקטיבי?
מנהלי המותג של Huggies ישמחו לספר לכם...
|
|
קידום אתרים/פרסום במודעות טקסט: שאלות ותשובותהרצון של פלוטו הוא הרצון שלכם - לגרום לכמה שיותר גולשים להיכנס לאתר שלכם ולהפוך אותו לכוכב באינטרנט. כדי להגיע למצב ל'טופ' מבין שלל אתרים, חשוב לא רק שהאתר אלא שהוא גם יקודם במקומות הנכונים.
והיום המקום הנכון הוא Google, כמובן. המונופול של מנוע החיפוש נמצא היום בשיאו, במיוחד בישראל, בה כמעט 90 אחוזים מהגולשים משתמשים בגוגל באופן יומיומי.
|
|
בנייה, עיצוב וקידום אתרים – עדיף תחת קורת גג אחתבשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים במבנה תעשיית האינטרנט המסחרי בישראל. אם בעבר רוב רובן של החברות מהתעשייה עסקו במה שהוגדר כ"בניית אתרים", או כ"עיצוב אתרים", הרי שהיום נוספו לא מעט חברות המגדירות את עצמן כנותנות שירות של "קידום אתרים".
בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים במבנה תעשיית האינטרנט המסחרי בישראל. אם בעבר רוב רובן של החברות מהתעשייה עסקו במה שהוגדר...
|
|
יחס המרה – כך תגדילו רווחים מחנות האינטרנט שלכםמבחינת בעלי אתרים רבים, יש רק סטטיסטיקה אחת חשובה: מספר הגולשים שנכנסו לאתר. אין אנו מפחיתים בערכו של נתון זה, אך תסכימו איתנו שהמטרה היא שאותם גולשים לא רק ייכנסו, אלא גם ייבצעו פעולה נדרשת - במקרה של אתר סחר: רכישת מוצר.
|
|
הבלוג הפיננסי הפופולארי - קווים לדמותו !הוא אהוד על כולם, אך יודע גם לפרגן, הוא סיים בהצטיינות אך ממשיך לעבוד קשה.ויותר מכל הוא ידידותי ופונה לכו-לם ! נשמע כמו שידוך מוצלח? זה אפילו יותר טוב. אתם מוזמנים לבחור לכם את הבלוג פיננסי המתאים לכם (או להקים אחד כזה) ולהשתמש ב"טיפים" של האתר .wisebread שדאג לדרג לא פחות מ-240 בלוגים כאלה וללמד אותנו גם משהו על קידום אתרים ומיתוג אישי/עסקי ברשת.
|
|
עושים חשבון למיתוג האישי...מה משותף לכ-11,000 רואי חשבון הפועלים כיום בישראל? כולם זקוקים למיתוג אישי על מנת להשיג בידול בסביבה התחרותית בה הם פועלים.
כיצד המדיה החברתית ופלטפורמות ה-Web2.0 יסייעו להם לעשות זאת?
מומחה המיתוג האישי הבריטי רוב קוסטה ינסה להסביר...גם לכם!
|
|
עד כמה קמפיין המיתוג האישי של אובמה רלבנטי גם עבור המותג שלך !זה שבאמצעות המדיה החברתית ניתן לשווק מועמד אנונימי עד להפיכתו לנשיא ארה"ב כבר נוכחנו לדעת.
אך כיצד ניתן על ידי פלטפורמות web2.0 לשווק גם מבצעים של חברות אשראי, שירותי תיאום מס, קורסי הכנה ללידה או מועמד לראשות מועצה מקומית? דיוויד פלאף מנהל הקמפיין של אובמה ומומחה עולמי למיתוג אישי ברשת, נוחת כאן בישראל כדי לספר איך עושים את זה!
|
|
יומני היקר,אתה מפוטר! (מיומנו של מנכ"ל 2.0)"אני מספיק טכנולוג כדי לפתוח דף איש בפייסבוק ובקפה דה מרקר, לנהל פרופיל ב - LinkedIn, לתקשר שם כל יום עם 30 חברים לפחות, לתחזק במקביל גם 4 בלוגים ו..אה להודיע על זה לכולם בטוויטר ...שיקנאו ! אז מי כאן לא טכנולוגי? הא? מי? ,"תגידי? !" צרחתי על דפנה המזכירה בטלפון, "מה עם סמנכ"ל השיווק, הוא יעבור אצלי היום?" , בינתיים ריצדה על המסך השורה האחרונה בשקף: "מחסור בז...
|
|
האחריות הויראלית של בתי ההשקעות בישראלהרצת מניות באמצעות טוקבקים היא תופעה מדאיגה.לדעתי,נוכחות בתי השקעות במדיה הויראלית ופעילות נבונה של מיתוג עסקי ומיתוג אישי ברשת,יכולה דווקא למנוע אותה.
|
|
עזבו תרומות, תכתבו בלוגים - העמותות עוברות למדיה הויראלית !התרומות הרבות של גופים גדולים למען החברה הולכות ופוחתות בעת מיתון. מבחינה שיווקית ותדמיתית זה לא צעד חכם במיוחד, אבל כנראה מתבקש. לעמותות שנפגעות מכך, יש דווקא אלטרנטיבה מצויינת למתג את עצמן בזול ובצורה אפקטיבית: המדיה הויראלית - זמינה,פופולארית ומשפיעה יותר מתמיד.
|
|
הכירו את האירנטוורקינג...טוב, אז אולי לא זכינו לראות איזה אחמדיניג'ד גירל כמו החמודונת של אובמה, או ה"ליבני בוי" המיתולוגי אבל המספרים האחרונים מלמדים אותנו שלפחות בכל הקשור לנוכחות ברשת, האירנים כבר מזמן מעצמה.תשאלו את מוסאווי, מהדי כרובי ואפילו ידידינו אחמידיניג'אד, והם יגידו לכם שכל הפגנה בעצם מתחילה בפייסבוק.
|
|
מה הלקוחות שלך יודעים עליך ? יחסי ציבור באינטרנטמה הלקוחות הפוטנציאלים שלך יודעים עליך?
אם אנשים לא יודעים מה אתה שווה, ובמה אתה טוב יותר מהמתחרים, רוב הסיכויים הם, שלא תתקדם הרבה במקצוע בו בחרת
|
|
האם קופים יכולים לעשות SEO?
מאת:
זהר עמיהוד
קודם כל כמה עובדות: ההבדל בין DNA של קופי שימפנזה ובני-האדם עומד על פחות אחוז או משהו קרוב לזה. ונכון, שימפנזה הוא קוף אדם (Ape), ולא סתם קוף (Monkey). לקופי-אדם אין זנב, ולקופים יש. ועכשיו כשעובדה זו ידועה, חובה עליכם להבהיר את הנקודה הזו לילדים קטנים בגן החיות כאשר הם מצביעים על כלוב השימפנזים וצועקים "קוף!".
|
|
על מה לקוחות לוחצים בתוצאות החיפוש?
מאת:
זהר עמיהוד
על אלו מהשניים סביר יותר שילחצו? על כל ביטוי חיפוש מציג גוגל מאות אלפים של דפים ולפעמים גם מיליוני דפים. ברור לכולם שאין לאף אחד זמן וגם סבלנות לעבור על כל התוצאות שמציג גוגל.
|
|
מיתוסים בנושא קידום אתרים
מאת:
זהר עמיהוד
יש אנשים שמספרים ללקוחות שלהם סיפורי מעשיות (בדיות) והלקוחות? אולי מתוך חוסר ידיעה ואולי מתוך תמימות מאמינים שאכן כך מתנהלים הדברים באינטרנט. אבל, אנחנו אוהבים לנתץ מיתוסים, אז הנה חמישה מיתוסים הרווחים בקהל הרחב בכל הנוגע לקידום אתרים באינטרנט.
|
|
היכן אני? ניווט באתר
מאת:
זהר עמיהוד
הניווט באינטרנט אינו נערך מנקודה מוגדרת אחת לנקודה מוגדרת שנייה כמו בניווט בשטח. הגולש יודע מהיכן התחיל (בדרך כלל מאתר מנוע חיפוש, פורטל או אתר מסוים אחר), אך אין לו נתיב ברור, כפי שיש בניווט קרקעי שמתקיים מנקודה לנקודה. קלות הלחיצה על העכבר ועלותה הכספית האפסית, מביאות לידי כך שידוע בוודאות היכן הניווט מתחיל, אבל בכלל לא בטוח כיצד ימשך והיכן יסתיים.
|
|
קישורים דינאמיים, ככה אי אפשר להיות ראשון בגוגל
מאת:
זהר עמיהוד
לקישורים אל האתר שלך יש חשיבות בניסיון של גוגל להעריך עד כמה האתר שלך חשוב. ככל שיש לאתר יותר קישורים המפנים אליו ויותר רלוונטיים, כך האתר יותר "נחשב", אבל, זה לא מספיק.
|
|
בניית אתרים בחינםכמובן שלא כולם מחפשים בניית אתרים בחינם בגלל ההבנה הקלה שמה שמקבלים בחינם מקבלים באיכות חינם. אבל מה יעשה בעל עסק שרוצה באמת בניית אתרים בחינם? איך בעצם עובד בניית אתר בחינם ולמה שמישהו ייתן לי אתר בחינם בלי כסף וכן השאלה החשובה ביותר היא האם בניית אתר בחינם תספק לי את צרכיי?
|
|
רלוונטי יותר מתמיד
מאת:
זהר עמיהוד
האינטרנט עם שפע המידע, קלות הגישה והעלות הנמוכה, הביא אותנו להעריך את הזמן. הלקוחות אינם רוצים שיבזבזו את זמנם, ולכן הם מחפשים אתר שיעזור להם לעשות את מה שהם רוצים לעשות, ברגע שהם רוצים לעשות את זה – מייד ובפשטות; או במילה אחת – רלוונטי.
|
|
איך מנועי החיפוש מציגים את האתר שלך
מאת:
זהר עמיהוד
האתר שלך הינו עתיר תוכן, העיצוב בו משובח, התמונות נהדרות ותנועות הגולשים בו ערה. עם זאת, מנועי החיפוש מציגים אותו בארבע שורות טקסט. האם אין זה מאכזב שתמצית האתר שלך בתוצאות החיפוש (SERP - Search Engine Results Page), שמטרתה לגרום ללקוחות ללחוץ בעכבר, מוצגת בטקסט ורק טקסט.
|