מחפש פרילנסרים ב- ניהול מערכות מידע?

מאמרים בתחום ניהול מערכות מידע

10 טעויות (יקרות וכואבות) בפרויקט ERP

לפני שאתה מתחיל פרויקט ERP אני רוצה לשים לך תמרור אזהרה בוהק מפני כמה מוקשים קלסיים. מזה 20 שנים אני מלווה ארגונים בתהליך המורכב של יישום מערכות ארגוניות קריטיות, ובעיקר מערכות ERP CRM ו BI, וראיתי כמעט כל טעות אפשרית.

כיצד מותקנות מערכות סולאריות?

אם יש לך בית פרטי משלך ועוד אין לך מערכת סולארית, המאמר הזה נועד עבורך. היום ברור כי העולם שואף לייצור של אנרגיה ירוקה. מדינת ישראל הציבה לעצמה למטרה להגיע לשנת 2020 כש-10% מהאנרגיה שלה תיוצר באמצעים חלופיים. כיוון שמדובר במדינה שטופת שמש, האנרגיה הסולארית היא הדרך הטובה ביותר ליישום שינוי זה.

Top 6 Technology Trends that Are Revolutionizing Travel and Tourism Industry

מאת: Reforbes
Many new technologies have come onto the market in recent years. From portable to voice search to chatbots, these technologies are changing the way the travel and tourism industry communicates with their customers.

דלף מידע פרטי ועסקי של ארגון - בין תקלה טכנית לתרבות לקויה.

אירוע של דלף מידע יכול להתפרש כאירוע שיורי או כאינדיקטור לתרבות והתנהלות ארגונית לקויה. עו"ד איתי גורביץ' מבהיר את הפערים והמשמעויות המשפטיות.

The need for speed – why Project duration is “only the symptom”

מאת: GlobaLeadPro
.After all, projects don’t stand for themselves, they are a representation of everything that is superior or inferior in the organization, everything that is superior or inferior in... us . To shorten projects, look for those things that prevent fast, flawless, streamlined execution.

עצות לבניית תשתיתי ענן

מאת: OLSON
מחשוב ענן מציע הזדמנות ענקית לארגונים לחסוך בהוצאות ובזמני הייצור תוך חיסול הצורך בנכסי IT ועלות תחזוקה והפעלה, משהו שידוע כיום בכמעט מרבית העסקים ולמנמר"ים רבים התחזית של גרטנר מדברת על 2012 כשנה בה 20% מהארגונים יעברו לצריכת IT בתצורת ענן CLOUD על סוגיו.

למה שירותי ניהול אתרים הם הדבר הטוב ביותר לעסק שלכם?

גם אתם עמוסים בעבודה ולא מגיעים לנהל את האתר אינטרנט שלכם כפי שהייתם רוצים? ובכן, מאמר זה בשבילכם!

טרנספורמציה דיגיטלית בארגון מסורתי

מאת: Teraworks
ארגון מסורתי הפועל כ-20 שנה באותן שיטות הפך תוך חצי שנה לארגון מבוסס ענן הפועל גלובאלית וכולל שרידות, המשכיות עסקית ואבטחת מידע.

מחפשים צוות UX? תחשבו OUTSOURCING

מאת: HEXOO
אנחנו אוהבים להיות עצמאיים, להיות בשליטה על המשאבים שלנו, לסמוך על עצמנו ולדאוג שלא יחסר לנו דבר. בדפוס הזה טמון סוד ההצלחה העסקית, אבל הוא גם קושר לנו משקולות על הרגליים, דווקא כשהארגון צריך לרוץ מהר.

Between Project Coordination, Operation and Regulation

PMO as the win card of the project - Joker

הקמת מיזם דיגיטלי, מדריך למתחילים (מאד)

אתם לא יזמים סדרתיים ולא מחוברים לעולם הטכנולוגי, ובכל זאת יש לכם רעיון, או צורך, בבניית מיזם דיגיטלי. אולי זה אתר אינטרנט, אפליקציה או תוכנה. בכל מקרה, מהיכן מתחילים??? תובנות וטיפים חשובים שיעשו לכם סדר לפני שניגשים לפרויקט

? Do You a PMO or PMO²

Innovation during project life cycle

למה לא וורדפרס - WordPress?

למי שלא מכיר - Wordpres הינה מערכת ניהול תוכן (CRM) בין הנפוצות בעולם. אחת הסיבות לכך היא שהמערכת היא חינמית ומציעה מגוון רחב של פעולות למשתמש, כמו כן, ישנם מגוון תבניות מוכנות אשר ניתן לרכוש (או במקרים מסויימים בחינם). כיום בביקוש הגדל ל-Wordpress ניתן להוריד מגוון תוספים המיועדים לשדרוג אתר ה-Wordpress כגון כלי קידום אתרים, גלריות ועוד מגוון כלים נוספים. אז לאחר ששיבחנו את המערכת כל כך - מדו...

כל מערכות מידע של העסק תחת תוכנה אחת ERP

היתרון של ניהול מערכות מידע נכון בעסק , הוא חלק חשוב בהצלחת העסק. משיווק עד למכירה , ניהול רכש בדרך חכמה ויעילה , ניהול כספים עם ממשקים ובקרות. ניהול מערכות מידע נכון נותן לבעל העסק תמונה נכונה בכל מצב נתון שתוצאה לכך קבלת החלטות נכונות על בסיס נתונים מידיים וזמינים לכל המעוניין כמובן ע"י נתינת הרשאות נכונות.

תוכנת אחזקה למפעל יצרני

מאת: זורג טק
תוכנת אחזקה טובה משפרת תהליכים וחוסכת זמן וכסף למפעל. רוב תוכנות אחזקה לא כאלה; הסיבה - פערי תיווך בין העובדים בשטח (עובדי ומנהלי אחזקה) ובמשרד (מתכנתים). עשינו משהו אחר, התוצאה לשיפוטכם.

הצלחה ביישום מערכות מידע

השינויים שהתרחשו בעולם השיווק והגדלה בנפחי המכירות, דורשים פלטפורמות עשירות יותר בכלים שונים, אבל מרחיקים אותנו מצרכי הלקוחות. בעקבות כך, לא מעט פעמים, ישנו כשלון ביישום מערכות, וחוסר יכולת לתת מענה לדרישות הבסיסיות והחיוניות. כישלון בישום מערכות הופך לנושא תכוף יותר ויותר. ניתן להצביע על מספר בעיות בוערות, אך לא ניתן להצביע על גורם אחד ויחיד הגורם להן. להלן רשימה קצרה של טעויות ותפיסות מוטע...

טומגי פיתחה פלטפורמה לניטור עובדים, זיהוי גניבת מידע ומניעת מעילות בארגונים

"מה שלא ניתן לראות לא ניתן לנהל" עם Tomagi IS תמיד תדעו בדיוק מה מתרחש במחשבי הארגון מוצר הדגל של טומגי – תוכנת TOMAGI IS. התוכנה מאפשרת לארגונים בכל גודל ותחום לשלוט על הנעשה במחשבי העובדים. Tomagi IS מוטמעת במאות ארגונים בישראל ובעולם. הלקוחות של טומגי הינם מנכ"לים, בעלי חברות, ומנהלי כספים. Tomagi IS = Internal Security

קונסיגנציה (מישגור)

קונסיגנציה - יתרונות וחסרונות לספק ולקמעונאי

ניהול תיקי לקוחות

ניהול פרוייקטים וטיפול בתיקים של לקוחות שלנו הינו שלב מאד חשוב והכרחי בכל עסק או ארגון או מוסד כל שהוא גם אם העסק הינו יחסית קטן, יום אחד זה יקרה שנעמוד מול מצב שנצטרך לנהל בצורה יעילה ומבוקרת רבה יותר את תיקי הלקוחות שקיימים אצלנו במאגר של הארגון או העסק, אם זה אומר מתי דיברנו עם הלקוח בפעם האחרונה מה השירות שניתן לו? מה סוכם איתו? האם הוא קיבל את מה שהוא ביקש? והאם קיבל את הטיפול הטוב ביותר? ...

מה זה ACCESS ?

תוכנת ACCESS היא תוכנה המגישה למשתמש חסר הרקע יכולות ניהול של בסיסי נתונים פשוטים על מגש של כסף. מדובר בתוכנה נפוצה המהווה חלק מחבילת תוכנות OFFICE הנמצאות בכל משרד בארץ ובעולם
תוצאות 21 - 40
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 לעמוד הבא »