מחפש פרילנסרים ב- טכנאי PC, תמיכה טכנית, חומרה?

מאמרים בתחום טכנאי PC, תמיכה טכנית, חומרה

Accelerate Your Marketing Initiatives Through Prysm

מאת: Prysm Systems
Marketing as a function has experienced a major transformation. With the mainstreaming of the internet and social media, the pervasiveness of technology.

How Video Walls Are Constructed to Create Experiences Like No Other?

מאת: Prysm Systems
The video walls are integrated into space perfectly while positioned prominently in the room so that everyone can get the best possible experience through it.

The Best Video Walls For The Security Operations Center?

מאת: Prysm Systems
An effective security operations center (SOC) keeps a company away from the clutches of hackers who are constantly looking for an opportunity to break in.

What Is the Difference Between LCD And LED Video Walls?

מאת: Prysm Systems
One of the easiest ways to do it is by breaking the difference between two leading video wall technologies- LED and LCD.

It Is Time to Upgrade Your Boardroom Solutions with LED Display

מאת: Prysm Systems
However, at some point companies have to modernize their huddle rooms with the latest LED board room solutions to ensure they are moving ahead with new technologies and taking the new set of opportunities they bring to the table.

How to configure your NETGEAR EX2700 Extender using mywifiext.net or the default IP address?

מאת: mywifiext net
Are you looking for your NETGEAR EX2700 setup page? If you are going to say yes, then this is the post you need to check out. Here, we will make you aware about the whole process to set up your NETGEAR WiFi range extender using the default IP address or the webpage address.

קייטרינג לחינה

מאת: ProSites.co.il
תפריט קייטרינג לחינה אשר יוצג לפניכם בהמשך יבהיר כי ניתן להרכיב לכל אירוע קטן וגדול, ארוחה מלאה, עשירה ומגוונת. ארוחה שמרכיביה יצרים הרמוניה של צבעים, צורות, טעמים וריחות אסתטיים ומופלאים. כאלה אשר מעוררים לא רק את התיאבון של משתתפי האירוע, אלא מספקים למשתתפי האירוע חוויה  קולינרית נפלאה אשר תורמת להצלחת האירוע כולו.

Upgrading their performance though browser support service from experts

מאת: IQ Techline
SEO professionals are collaborating with browser support providers in order to stay updated with their search engine marketing game.

עצות לבניית תשתיתי ענן

מאת: OLSON
מחשוב ענן מציע הזדמנות ענקית לארגונים לחסוך בהוצאות ובזמני הייצור תוך חיסול הצורך בנכסי IT ועלות תחזוקה והפעלה, משהו שידוע כיום בכמעט מרבית העסקים ולמנמר"ים רבים התחזית של גרטנר מדברת על 2012 כשנה בה 20% מהארגונים יעברו לצריכת IT בתצורת ענן CLOUD על סוגיו.

מגמה ברשת אקרים מתמקדים במוניטין באמצעות אתרי ביקורות

מאת: OLSON
אקרים מנסים לסחוט חברות ויחידים על ידי איום בנזק למוניטין באמצעות אתרי ביקורות מקוונות  מדובר על כתיבת ביקורות שליליות באתרים ברשת בכדי לסחוט חברות  ויחידים הנותנים  שירותים מקוונים.   

10 סיבות מרכזיות למעבר לגיבוי ענן

מאת: OLSON
התאוששות מקריסה , החופש מתלות מורכבת בקלטות טיפים ורובוטים, חיזוי ההוצאה החודשית ופישוט תהליך תקצוב, שחזור מידע מובטח ואמין יותר ממה שידענו עד כה, הקטנת הסיכון של ההשבתה, ועוד.

Printer Offline Help is one of the prime IT Company in the New York (US). We are specialized in IT.

If you are suffering from printer technical issues call us now at 1-844-850-8475. We are available 365 days to address any printer setup, connectivity or performance problem you might be facing. We offer quick and effective printer offline services and solutions to your printer issues.

Technical Support For Lenovo

Our team is young, full of motivation, innovative and energized. We have manifested the awesome technical skills of our technicians and believe in presenting customized and rendered support services to our clients in accordance with time and try to deliver it in the best possible way.

גיבוי בענן לבית ולעסק

מאת: IT-CENTER
גיבויים בעסק ובבית גיבויים בעסק ובבית אינם דבר של מה בכך, בעיקר בעסקים בעלי שרת ראשי ועמדות עבודה, אך כמובן שלא רק

מחשב מתחמם , מדוע ? וכיצד ניתן למנוע זאת ?

כל פעם שתפתחו את המחשב או באופן יזום או כשטכנאי המחשבים יבקר בביתכם תגלו שהוא מלא באבק, אם תחכו לטכנאי אז ברגע שהטכנאי יפתח את המחשב תרגישו מעט נבוכים... אבל אל תתרגשו בכל בית ובכל מחשב לאחר מספר חודשים המחשב פשוט מתמלא באבק ! 

5 כללים לבחירת חברת המחשוב הטובה לעסק שלך

בעולם כל כך גדול ומתקדם, בו יש שפע של טכנולוגיה, סביבות שרתים ומערכות ענן וכמובן גם הרבה אנשי מחשוב, קשה לדעת איך בעצם בוחרים את חברת המחשוב שתתאים בדיוק כמו כפפה ליד, כזו שתדע לתת מענה בזמן אמת ותדע לשמור על המידע שלכם, לספק שירות מהיר ומקצועי ובקיצור, תמורה שווה לכסף שלנו?

תמיכה מרחוק

מאת: אן די וי
במאמר זה ננסה לעמוד על התחום ההולך ומתפתח בעולם ה-IT, והוא תחום השליטה מרחוק. נדב טובול, מנהל, אן די וי NDV רשתות ומחשבים לעסקים

מתי צריך לבצע פרמוט מחשב?

פירמוט המחשב הינה פעולה של מחיקת כל המידע המצוי על הדיסק הקשיח. פירמוט של המחשב הינה פעולה המסייעת להחלמתו מווירוסים שונים ובעיות העולות במהלך תפעולו ובמשך השנים.

How to save time and avoid mistakes between footprints and orCAD Symbols and purchased parts?

The way to save time and avoid mistakes during board design process.

גיבוי תמונות משפחה וחברים

מאת: H.T.S.S.
מאז המהפכה הדיגיטלית, אנחנו מצלמים כל דבר קטן שקורה בחיים שלנו. לפני כעשור היינו מצלמים בשנה, באותה כמות שאנו מצלמים כיום בשבוע. זה חינם, מהיר, ולמעשה בעל אחסון אין סופי, במיוחד כאשר משווים למצלמות הישנות עם מקסימום 36 תמונות לסרט צילום. לדור הצעיר, סרט צילום - זה הדבר השחור הזה. הצילומים המקריים לא מעניינים אותי, מה שאותי מדאיג, הם צילומי המשפחה והידידים האהובים שלנו, הילדים או ההורים. אני א...
תוצאות 41 - 60
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 לעמוד הבא »