מחפש פרילנסרים ב- תוכנית עסקית, כתיבת תוכניות עסקיות?

מאמרים בתחום תוכנית עסקית, כתיבת תוכניות עסקיות

סיפור על יזם עם מוסר השכל בצידו

מאת: אורמור
אתם מכירים את ההרגשה, לא את הידיעה שכשמי שהוא מספר לכם מה הוא הולך לעשות ואתם יודעים בוודאות מלאה כי הוא הולך לטעות בגדול וכי הוא הולך להפסיד כסף אבל אתם לא יכולים להסיט אותו מהדרך?

תוכנית עסקית על מה ולמה?

רבות נכתב על תוכנית עסקית. עד כמה היא נדרשת, כמה היא חשובה, אינספור דרכים לביצוע תוכנית והמלצות למכביר. גישתי האישית היא קצת שונה...על כך במאמר שלפניך.

קבלו "טיפים" לבקשת מימון מהאיחוד האירופי

תוכנית SME של האיחוד האירופי היא כלי יעיל להשגת מימון לרעיונות חדשנים. התוכנית מיועדת לחברות קטנות ובינוניות. לתוכנית שלושה שלבים. במאמר זה נדון בשלב השני של התוכנית. נדגיש כי בשלב זה, השלב השני של תוכנית SME INSTRUMENT מדובר במענק העשוי להגיע ל - 2.5 מיליון יורו.

מה ההבדל בין רעיונאי ליזם?

כאשר מדובר בעסקים, אבחנה חשובה היא בין שלב הגיית הרעיון לעסק לשלב היזמות. מאמר זה עוסק באבחנה זו, מדוע היא חשובה עבור כל אדם שרוצה להוציא רעיון מן הכח אל הפועל.

סרטון וידאו לגיוס כספים לסטרט אפ Case Study : TradeRoom

חברת הסטרט אפ Grid Software (גריד סופטוור) עמדה בפני מהלך גיוס כספים ממשקיעים אמריקאים. היה עליה למצוא דרך אפקטיבית להסביר את המוצר, מדוע כדאי להשקיע בו, ולבדלו ממוצרים אחרים הקיימים בנישה. קהל המטרה היה מורכב. היה צורך ברור בסרט מוצר המדבר למשקיעים אך גם סרט....

למה Earned Media?

Earned Media היא מדיה שהמפרסם "הרוויח" על ידי שיח ברשת. זו מדיה שלא משלמים עליה- היא נוצרת באופן ויראלי וספונטני בגלל שהמפרסם השכיל לספר סיפורי תוכן רלוונטיים ומעניינים לקהלים שלו. Earned Media קורית בגלל יכולת טובה לספר סיפורים...

איסרא המקסימה עושה עבודה מדהימה ...

גבירותיי ורבותיי מורה במיקצועי שאוהבת לכתוב במיוחד דברים מעניינים שיעזרו לכם לקדם את : עסקכם , עבודתכם ... נותנת לראש שלי לייצר עבורכם את העבודה הכי מדהימה שיש ...

מה זו תוכנית עסקית ולמה אני צריך אחת?

מאת: Plan4Biz
הרבה אנשים מאמינים שתוכנית עסקית היא מסמך המציג את העסק הקיים או המתוכנן שלהם. הם צודקים חלקית, תוכנית עסקית צריכה להיות הרבה מעבר לכך.

למה צריך שירותי מידענות?

המאמר יסקור בקצרה את יתרונו הגדול של המידען, דווקא בעידן בו נראה כי כל המידע מונח לנו על כף היד, או הטאבלט, באמצעות גוגל והרשת הפתוחה.

תוכנית עסקית - כלי מרכזי בגיוס אשראי

מה זו תוכנית עסקית? כיצד תוכנית עסקית תסייע לי לגיוס אשראי לעסק?

אסטרטגיה עסקית - האם רק לחברות ענק?

מה זו אסטרטגיה עסקית? למי מתאימה אסטרטגיה עסקית? האם גם עסק קטן צריך אסטרטגיה עסקית?

יזמות עסקית - Ready,Steady,go

יזמות עסקית - הרבה מעבר למושג. מאיפה מתחילים? שלושת השלבים ומתכון מנצח אחד :)

המדריך של טארגט לבניית תכנית עסקית

התכנית העסקית מהווה את הבסיס המתודולוגי להקמת עסק, ניהולו והערכתו על ידי משקיעים ו/או שותפים אסטרטגיים. תכנית עסקית נכונה מאפשרת למנהלי העסק לעבוד בתצורה אסטרטגית עם טקטיקות נכונות ולמדוד על פי נקודות ציון ואבני דרך את התאמת החזון ו/או החלום למציאות וכמובן לבצע adjustments לפי תנאי השוק המשתנים תמיד. התכנית עסקית מובלת תמיד על ידי מנהלי החברה ומכילה את הגדרת העסק, האסטרטגיה שלו, פעילויות שיו...

רשת חברתית לא רשת חנויות

פייסבוק היא אמנם מספר 1 בכל הקשור לשהיית אנשים באתר, אבל לא מצליחה לתרגם את כוחה העצום גם לקניות באתר.

איך לעבוד נכון וכיצד להימנע מטעויות בתהליך של אפיון ופיתוח אתר אינטרנט.

מאת: Shtrudel IT
במאמר זה אני רוצה להתייחס לתהליך של אפיון ופיתוח אתר אינטרנט, איך לעשות את זה נכון, כיצד לשכנע את הלקוח לקבל את דעתכם המקצועית וכיצד ניתן לדעת מראש שהפרויקט נועד לכישלון.

כיצד בוחרים את המתרגם המתאים למסמך שלך?

הבהרות וטיפים שונים לבחירה של מתרגם מתאים. ציון משגים נפציפ שלקוחות עושים בחיפוש אחר מתרגם טוב. הבהרת מהות התרגום ככלי להעברת תוכן מדוייק אמין ושכל מישקורא תרגום לא חש כי החומר מתרגם. וזה הסימן שהתרגום הצליח.

שיווק בעל פני אנוש - כתבתו של סבר פלוצקר, העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות, על דרכי

מאת: code2hope
1. מדוע המושג קהל יעד מפספס את המטרה? 2. למה פיטר דרוקר- הגורו השיווקי, טען שלהמצאות הגדולות והקטנות בעולם לא היה קהל יעד? 3. איך אני מעורר את הקהלים בקופירייט ועיצוב?

כתיבת אפיון מוצר

מאת: manuella
מדריך זה ילמד אותך כיצד לכתוב אפיון למוצר שלך, דבר אשר יעזור לך כשתיגש איתו לחברה לצורך פיתוח משלב הרעיון לשלב הביצוע.

מעצבים ממאדים לקוחות מנגה

על מעצבים, לקוחות - ומה שבינהם... קרן שני חיים, יועצת עסקית המתמחה בייצוג אישי והשמת מעצבים בכמה תובונות על האתגר שביחסי המעצבים והלקוחות.

כל מיני נושאים מצורפים לינקים

כותבת לכל בקשה שהיא לכל דבר שיתבקש מהלב מהנשמה ומכל מקום בעלת יכולות ניסוח המותאמות לבקשת הלקוח בעלת ניסיון באתרי האינטרנט השונים בעלת תואר ראשון בתקשורת ובוגרת קורס כתיבה יצירתית מאוניברסיטת חיפה מצורפים בזאת כמה נגיעות קטנות של מילים ממני
תוצאות 81 - 100
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 לעמוד הבא »