מחפש פרילנסרים ב- כתיבת פוסטים בפייסבוק וטוויטר?

מאמרים בתחום כתיבת פוסטים בפייסבוק וטוויטר

Best Food Options at Kanpur Central Railway Station

The best Kanpur city cuisine is waiting for you at the Kanpur Central Railway Station. Download the RailRecipe app today to enjoy all the benefits of IRCTC e-catering service by online food order in train at Kanpur Central Railway Station. Forget the hassles of carrying food while travelling; order your food in train with us right now!!

Quick Food Delivery In Train At Hubli Railway Station

RailRecipe has now made food delivery at Hubli Junction Railway Station very simple and experience the fastest food delivery on train. Train passengers can now order food online from Hubli popular food vendors from mobile. With our wide payment options, all you have to do is visit our Authorized IRCTC E-catering partner RailRecipe official website or Download Authorized IRCTC E-catering partner...

נשות הנשיא - ניתוח מגדרי השוואתי

השוואה בין סיפורן של מישל אובמה והילארי קלינטון, כפי שמסופרים מנקודת מבטן. התייחסות להיבטי סיקור התקשורת, תפקידן בזוגיות והפער בייצוג זהותן כפי שחוו אותו.

ביקורת טלוויזיה - הרייגנים, סדרה דוקומנטרית

סקירת שנות שלטונו של רייגן תוך התייחסות להשפעתו על הכלכלה האמריקאית והעולמית משנות ה-80 ואילך.

שיטחנו את העקומה. לגבי כל הייתר - תפנו לער"ן

בסוף הסגר סרתי למוסך כדי לסדר כמה תיקוני רכב למען הטסט הבא עליי לטובה. המוסכניק, אדם חביב בעשור השמיני לחייו שעלה מארצות ערב בעבר, קילל הפעם בלי סוף את המדינה ואת הרגע שבחר לעלות ארצה במקום להצטרף למשפחתו שהתנחלה אי שם באמריקה.

וואטסאפ מאסטרקלאס לעסקים

הגיע הזמן ללמוד איך לנהל את הוואטספ העסקי מא' ועד ת'! סדנת וואטסאפ עסקי כולל: כל השיטות ודרכי הפעולה להגדיל מכירות הגדלת קהל הלקוחות בעזרת שיטה פשוטה מיצוב סמכות לעסק 👇👇👇👇 רוצים להשתתף בסדנת הזום שלנו? רשמו אני 👋 בתגובות 👇👇👇👇 זה הקישור להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שנפתחה עבור השיעור האינטרנטי- הסדנה היא חינמית ומספר המקומות כרגע מוגבל יש להירשם בפוסט הראשון בקבוצה ...

פרסום ממומן - להגיע אליהם וכמה שיותר מהר

הפרסום האורגני, נחמד. יצליח? לא יצליח? זו שאלה של זמן והרבה סבלנות ועצבים. לעומתו, הפרסום הממומן, הוא האח הלא מנומס: הוא דופק בדלת ולא מחכה שיפתחו. כאילו צועק "אני כאן, אין לכם שום סיכוי לא לשים לב אליי"

תוכן ערכי VS מאמרי SEO

מי ינצח בקרב על התוכן של האתר שלך: תוכן עם ערך לקורא או תוכן קידומי מותאם לגוגל?

כיצד הכושר הגופני משפיע על המצב רוח שלנו

מאת: נרדי
כמה סיבות לצאת לאימון, כל סוג של אימון. כשהסיבה העיקרית היא זו שנותנת לנו להרגיש שאנחנו זורחים כמו השמש - המצב רוח כתוצאה מאימון :)

בוחרת באור

זהו מאמר פתיחה למגזין העוסק בתזונה בריאה שיצא לקראת חג החנוכה, ומתאר את ההתמודדות עם המעבר לתזונה בריאה, ובפן הרחב יותר - עם שינוי הרגלים בכלל.

הדיאטה הסודית: ככה קים קרדשיאן משילה משקל עודף

כידוע לכולנו, לכוכבות הוליווד הגדולות שזוכות לסיקור יומיומי חשוב להיראות במיטבן, וזה ברור ומובן. הן לרוב שומרות על אורח חיים בריא ופעיל שכולל אימוני ספורט קבועים וכמובן גם תזונה נכונה. קים קרדשיאן למשל, מתכוננת בצורה קצת פחות יומיומית ורגילה...

Blogging Etiquette: Manners, Class, Style and Professionalism

מאת: WriteMyEssay
Conduct a blog with proper etiquette. Display manners, class, style and professionalism in your blog and people will enjoy and revisit your site.

Why Couples Struggle With Their Relationship After Having Children.

מאת: Yoram Sisso
Relationships are like a garden, you should continuously nurture and take care of it in order for it to flourish. It is like a closed ecosystem, and every change would influence its balance. Many couples experience a change in their relationship after having children, and they struggle to keep it stable and reigniting passion within their relationship.

Do married men get to be rejected more often in sex?

מאת: Yoram Sisso
One day , friend came to visit us, and started a conversation about open relationship and its effects on normal relationship. Eventually, our discussion was narrowed down to the sex issue as expected, is it good for relationship? How influential is sex in a relationship?

המדור לחיפוש קרובים

מאת: amos radian
אהבתי לשבת בחברתם ולשמוע את סיפורי "קרבות היום ואחוות הלוחמים" . בהיותם חלקם אנשי קבע, העלינו, ברגע של בדיחותא, זכרונות מתקופת השרות הצבאי מאז 48' ועד היום (גם אם לא נולדתי אז עדיין). כמו תמיד חוזרות ועולות השאלות הבנאליות במפגשים מהסוג  הזה:  מאיפה באת, מה אתה עושה, האם אתה מכיר את פלוני או את אלמוני.  וכאן מתחילה לה פרשיה מופלאה מרחק קילומטרים רבים מישראל, על מגרש כדורגל נידח אי...

אין כספומט בפורט או פרינס

מאת: amos radian
רק זה עוד חסר לנו , חשבתי לעצמי. ישראלים הרפתקנים שנצטרך לדאוג אחר כך לחלץ אותם מהמקום. מתנדבים, כידוע, מגיעים בדרך כלל מטעם ארגונים האחראים לאנשיהם,דואגים למזון, לינה ותחבורה, דברים כל כך נחוצים בימים הללו במקום הזה. רעייתי מציירת לה את תמונת המקום, ומסבירה לה את הקשיים מתוך כוונה אולי לרפות את ידיה. אך מיכל בשלה.

מלון מונטנה

מאת: amos radian
מלון "מונטנה" איננו, והחיים נותרו במחשבותיהם. ראובן ישב על הדשא, מול הבית שאליו הכל פחדו להיכנס, וחשב על מר גורלם של אלו שפגישתם לא בוטלה ברגע האחרון. בעלת המלון חשבה שמא טעתה כשבנתה עוד קומה או שתיים בלי לחזק את היסודות, הגנרל הצ'ילני חשב על חובת הציות לפקודות, קצין החילוץ של צה''ל חשב מדוע לא הגיע לכאן שבוע קודם לכן, ואילו אני חשבתי עד כמה אדיש הגורל לבני האנוש ובאיזו אק...

מגי ניצלה בזכות העברית.

מאת: amos radian
אישה כחושה, גבוהה, קצת מרושלת ועייפה, בעלת תווי פנים שלא הייתי מגדיר אותם מושכים,ובכל זאת ללא ספק מעניינים, ניגשה אל שער הברזל שחצץ בין המהומה והכאב לבין משטח הדשא הסטרילי של בית החולים הצבאי והמחנה הישראלי בהאיטי. "אני רוצה להכנס", אמרה בקריאולית לשומר ההאיטיאני, שקיבל הנחייה להרחיק סקרנים וכל מי שלא זקוק לטיפול רפואי.בחוץ עמדו עשרות שחיפשו עבודה, מזון, מים או סתם מחסה מהאימה שהייתה ...

איך לבנות עמוד אינסטגרם מנצח ?

אז מה הסוד לאינסטגרם מנצח ? באינסטגרם קל לעקוב אחרי מותגים ועסקים מאחר ואינסטגרם הוא קליל וכיפי ויש פחות תחושה מעיקה של "פרסומות". לכן, מומלץ לבעלי עסקים לתחזק עמוד אינסטגרם פעיל ואטרקטיבי, שייתן השראה וימשוך רוכשים פוטנציאלים אבל איך עושים את זה ? 🤷

אהבת חינם

קצת אהבת חינם לא תזיק פה עכשיו. מתחת לתחפושות המגזריות ולדעות הפוליטיות, יש פה בני אדם, חלקם מבוהלים, כואבים, חיים בסיוט. הלב שלי נקרע רק מלהתחיל לדמיין מה עובר עליהם עכשיו. אז במקום להתלהם, תתפללו, תקוו, תאהבו. מצידי שזה יהיה למפלצת הספגטי המעופפת, אבל למישהו. זה בטוח בעל פוטנציאל יותר גדול מאשר להמשיך להעמיק את הקרע בינינו.
תוצאות 21 - 40
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 לעמוד הבא »