מחפש פרילנסרים ב- כתיבה שיווקית?

מאמרים בתחום כתיבה שיווקית

העסק שלך- הסרט שלך

בעסק שלך את הבמאית, העסק נבנה לפי החזון שלך, השחקנים/לקוחות הם לא תמיד לפי בחירתך. (כי יש כל מיני אילוצים להפקה) אבל התפקיד שלך הוא להפיק מהם את המקסימום (למרות שיש להם אגו ענק ורצונות משלהם). הסרט/עסק שלך יכול ליצר חוויה שכולה כיף, או שאולי דווקא חוויה מעוררת מחשבה ויש עוד אין סוף אפשרויות, הכל תלוי בך אבל זה לא אומר שאת צריכה לעשות הכל לבד. גם עסק וגם סרט, כמו עוד הרבה דברים בחיים, הם יצירה ...

מדוע זקוקים ארגונים חברתיים לחשיפה בתקשורת

ארגונים חברתיים ועמותות בישראל, החלו להבין את כוחה של התקשורת ואת השפעת הנוכחות על סדר היום התקשורתי. כמו כל גוף עסקי, החל המגזר השלישי להתנהל בכלים שיווקיים ביניהם המאמץ הקבוע להגיע אל הציבור דרך התקשורת. המאמר מתאר את הסיבות לצורך הזה ואת חשיבות הנושא. פורסם בהארץ - אוקטובר 2006

איתן ורטהימר- תמיכה בעסקים

מאת: רננה מור
"לא האמנתי שאיתן ורטהיימר יישב אי פעם אצלי במשרד" מפעל לייצור טחינה, מסגרייה ומפעל לעדשות משקפיים - אלה הם חלק מהעסקים בהם מבקר איתן ורטהיימר כחלק מעיסוקו החדש - ייעוץ לעסקים קטנים בצפון המבקשים הלוואה מחברת צפונה שהקים. בסיור, שהוא עורך בהתנדבות, אומר אחד האנשים העשירים בישראל: "אני מקפיד לא להגיע כיודע-כל - אחרת פשוט לא יקשיבו לי"

יזמות ירוקה

מאת: רננה מור
המלחמה על הזית אבנר טלמון מצא דרך להפיק מוצרי קוסמטיקה מפסולת זיתים - אך במשרד להגנת הסביבה לא ממהרים לאמץ את התגלית וממשיכים להשקיע במתקני טיהור. חברות זרות דווקא מתעניינות בפיתוח החדשני

עסקים קטנים ויזמות

מאת: רננה מור
להחזיר את הצבע לרחובות בעלי העסקים הקטנים ברחובות ארה"ב רצו להחזיר אליהם את הלקוחות, ואימצו את שיטת הניהול של הקניונים. האם הנוסחה הזו יכולה להציל גם את הרחוב הישראלי?

יזמות בסין

מאת: רננה מור
עמל סיני, עמלה ישראלית אלפי יזמים ישראלים מייצרים במפעלים בסין, בהם בעלי עסקים קטנים שמייבאים כמויות מצומצמות. חברות תיווך ישראליות מציעות להם את קשריהן בשוק הסיני, ומסייעות למצוא יצרנים מקומיים

מי מפחד מ- "טרול פטנטים"

מי הם אותם "טרולי פטנטים" המאיימים על חברות ענק כגון גוגל, יאהו ודיסני? באילו אסטרטגיות ו-"תחבולות מלחמה" הם נוקטים והכי חשוב, כיצד ניתן להילחם בהם. מאמר מאת עיבל אלדמע, פטנטתר שירותי מידענות.

כיצד בוחרים אסטרטגיה שיווקית?

מה זה שיווק? Satisfaction of human needs and wants through the exchange process זו הגדרתו של פיליפ קוטלר, גורו לשיווק. יש הרבה מאד בהגדרה הזאת. האסטרטגיה היא חזון ותפישת עולם המגדירה ומכוונת את סך כל הפעולות ותהליכי קבלת החלטות של הארגון על מנת לעמוד ביעדים שלו, כל מחלקה או אגף יכולים להתוות לעצמם אסטרטגיה. האסטרטגיה שיווקית נגזרת מתוך חזון הארגון והאסטרטגיה הנבחרת שלו. אסטרטגיה שיווקית מ...

שירותי פנסיון לכלבים

מאמר זה יעסוק בנישה של פנסיון לכלבים ויתרונותיו. כיצד לבחור ועל מה ראוי שלא להתפשר, סביר להניח אם במישהו שאוהבים עסקינן, שהרי ראוי לרכוש עבורו את הטוב ביותר.

קניית רכב חדש

מאת: גילגולה
מאמר תוכן שיווקי מדוע לקנות רכב חדש כחלק מאתר למימון הלוואות לרכב

מעגל מתופפים

מאת: גילגולה
מאמר כללי לקידום באינטרנט עבור חברה העוסקת בנושא

פארק חבלים

מאת: גילגולה
מאמר תוכן לקידום באינטרנט עבור חברה העוסקת בנושא

אופניים חשמליים

מאת: גילגולה
מאמר כללי בנושא לקידום באינטרנט עבור חברה העוסקת בנושא

למה צריך שעון נוכחות?

מאת: גילגולה
מאמר המבקש להבהיר את היתרונות ברכישת שעון נוכחות לעסק להבחין בין סוגי השעונים.

Mysteries and Philosophy of the Hebrew Language

מאת: דיצה קרן
מאמר שכתבתי עבור אתר ללימוד שפות, הנועד לסקרן את הקוראים להירשם וללמוד עברית דרך האתר. המאמר עצמו עוסק בהקשרים המסתוריים שבין פעלים שונים מאותו השורש, ומה כל זה אומר על הפילוסופיה שמאחורי העברית המדוברת. קריאה מהנה!

"כתיבת תכנים? אה, את זה אני יכול לעשות לבד."

השקעת לא מעט כסף בבניית אתר אינטרנט, עיצוב גרפי, קידום, שיווק ופרסום בגוגל ופייסבוק, והנה הלקוחות נכנסים לאתר ו... מה הם רואים? מה הרושם והמסר שעובר אל הלקוח? האם המסר ברור, קולע, משכנע? האם התוכן ייחודי, מעניין, מסקרן? האם זו הדרך הטובה ביותר להציג את העסק שלך?

פייסבוק ככלי מקצועי - חלק 3

האם אתם יודעים מהו הפוסט הרצוי? איך למשוך אותם לדבר? מה לעשות בכדי שהם יפיצו הלאה את השמועה? אם היינו יודעים מה לומר תמיד את הדבר הנכון בזמן הנכון? התוצאה מבחינתנו הייתה אולטימטיבית, לא?! התשובה אז לפני שנתחיל אני חייב לכם תשובה מהחלק השני. המדינה עם החדירה הגבוהה ביותר של פייסבוק היא: מונקו כמובן עם למעלה מ 110% חדירה. אבל רק 32,000 + משתמשים :) הפוסט נכון שהשאלה...

הגיע הזמן שאנשים יבינו את המשמעות המקצועית של פייסבוק ההמשך

אם קיבלתם פרספקטיבה על פייסבוק בפרטי אז עכשיו ננסה להגיע לעיקר והכל כתוב למטה, אולי זה יכול לעזור לכם?! אם אתם זוכרים את החלק הראשון, אפשר לומר שירדתי קצת על פייסבוק אבל עכשיו אני אנסה לומר כמה דברים חיוביים בזכות הכלי המהמם הזה :) המילה הנכונה היא: שיח רובם חושבים שפייסבוק הוא כלי מכירה, האם כך? ראשית הייתי באמת שמח לדעת על חנות שהצליחה בפייסבוק - אני אשמח אם תכתבו לי ותתנו ל...

הנה מתחילים... פייסבוק בפרטי

מכירים את פייסבוק? אולי אם תקראו את הדברים למטה תקבלו קצת פרספקטיבה? מה אתם אומרים? יוצאים לדרך! אז מה לומר לכם, פשוט חזרתי היום מהרצאה בנושא החברה בעידן הדיגיטלי או יותר נכון בעידן המדיה החברתית, באחת המכללות המפוארות במדינתנו הקטנה, ומסביבי ישבו מכובדים בעלי תארים מפוצצי שם (פרופ', דר'...) והחלו לסקור את הנושא של "פייסבוק" (כאילו שאין עולם חברתי מעבר לכך). הם דיברו על ההשפעות הפס...

תוכן לאתר – איך לעשות זאת בעצמכם?

כבר בחרתם דומיין, קניתם שטח איכסון, אפיינתם את האתר והקונספט העיצובי שבניתם יחד איתנו קורם עור וגידים לנגד עיניכם והופך לאתר יפהפה, שימושי ומרשים. עכשיו צריך למלא אותו בתוכן – אבל איזה תוכן? מי אחראי לכתוב, לצלם ולערוך את התוכן הזה? איך ישרת התוכן בצורה הטובה ביותר את האינטרסים שלכם כחברה או עסק?
תוצאות 301 - 320
« לעמוד הקודם 1 2 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 לעמוד הבא »