מאמרים (87)
אל תצפה לקבל הכל בחיים, כבר קיבלת חיים להנות מהכל!
מאת:
buycity - באי סיטי
BuyCity הינו ארגון קואופרטיבי המורכב מאנשי מקצוע המתמחים כל אחד בפתרון אינטרנטי שונה, אך פועלים יחד כמערך אורגני מסונכרן.
בקואופרטיב משתתפים מתכנתים, מעצבים, כותבים ונותני שירותים מהרמה הגבוהה ביותר בתחומי ההיי טק שפועלים כגוף עצמאי שנועד לחסוך בירוקרטיות וכספים יחד עם העלאת איכות העבודות והאחריות האישית כלפי המוצר והלקוח.
איך אנו עובדים?
לכל אדם, ארגון או חברה יש אופן עבודה לפיו מתבצעת העבו...
|
|
מה כבר אפשר ללמוד ממכונה? / רותי שמעון
מאת:
רות שמעון
המוצר הוא התפאורה המאפשר את עצם המפגש
|
|
כך משפיע המיתוג על רווחיות העסק שלך
מאת:
Evya
איך מיתוג נכון עשוי להגדיל את רווחיות העסק?
|
|
מיתוג עיסקי וחשיבותו
מאת:
JMedia
סוגי עיצוב לוגו המבטאים בצורה ויזואלית שונה את מהות המותג.
|
|
Favourable Benefits of Using Solutions of Moving Corporation Berlin
מאת:
Umzugsfirma Berlin
So, you have decided to move to Berlin? Well! If so, then it's pretty terrific as Berlin is not only big and vast but also has a number of attractions that would keep you busy and occupied.
|
|
פתחתי עסק - מה עכשיו?
מאת:
עיצוב גרפי
פתחת עסק? בשעה טובה! 👏
אז מאיפה מתחילים ? להלן 7 צעדים למיתוג העסק שלך 😍
|
|
מיתוג עסקי | עיצוב לוגופתחתם עסק. מצאתם שם. הכל מוכן להתחיל רק ש... אין לכם לוגו!
לוגו מנצח בונים ע"י תהליך נכון ויסודי. בואו להכיר את השלבים!
|
|
איך ילדה בת 14 לימדה אותי מהו שיווק בעידן החדש כללים לשיווק אפקטיבי באמצעות האינסטגרםאיך ילדה בת 14 לימדה אותי מהו שיווק בעידן החדש
למה פתחו לי 7 עמודי מעריצים באינסטגרם תחת הכותרת "אמא של
מזמינה אתכם לקרוא את המאמר בנושא
כללים לשיווק אפקטיבי באמצעות האינסטגרם
|
|
מה הערך של פייק ניוז, ורק בכדי ליצור בולטות אישית רגעית? קשקוש פומפוזי בוועידת #MADGLOBES״הפרסום מת, החברות הגדולות מתות, רק הדבר החדש הוא שישרוד. והדבר היחיד שנהיה חזק מאי פעם הוא הכוח של המותגים".
|
|
Simplicity will often lead you to excellent strategic resultsA great strategy must be the eureka of how you look at everything your brand does, the blueprint for a shift in focus going forward.
|
|
בעל עסק,רוצה להגדיל את המכירות והרווחים בעסק שלך?
מאת:
ייעוץ עסקי
בעל עסק,
המכירות בכל עסק הינו החלק החשוב ביותר .
רוצה להגדיל את המכירות והרווחים בעסק שלך?
אשמח להיות שותף לדרך בה נשביח את מערך המכירות שלך
בכל הערוצים: מכירות שטח,תיאום פגישות, טלמרקטינג,אינטרנט
|
|
האם כדאי לפתוח חנות בשוק תחרותי ?יזמים רבים יש חלום להקים חנות קמעונאית, הם יודעים בדיוק אך תראה החנות, ומה הם ימכרו. עבורם זה מימוש של חלום שיש בו חזון והגשמה עצמית, הם מאמינים שהצרכן יקנה מהם את המוצר אם רק יגיע אליהם לחנות, הם גם בטוחים שהמוצר שלהם זה בדיוק מה שהצרכן צריך .
|
|
התכונות הנפלאות של המוסיקה
מאת:
Nov Nael
דרכים בהם המוזיקה תורמת לבני אדם
מוזיקה היא כלי עוצמתי לחיבור
אין בן אדם שלא מחובר או מאזין למוזיקה
אז קבלו שיטות למה היא תורמת באמת
|
|
עיצוב מצגות פאוורפוינט – טיפים למתחילים
מאת:
גליה אינפוגרפיקס
אין על מצגות, פשוט אין!
המצגת היא כלי עוצמתי המשמש אותנו למטרות עסקיות, חינוכיות, שיווקיות, בין אם בחדר ישיבות, כיתת לימוד או באולם כנסים ענק, למצגת יש תפקיד מפתח כשמדובר בתהליכי העברת מסרים. ולחשוב שלכל אחד מאיתנו יש על המחשב Powerpoint איתו ניתן לייצר כלי שכזה – מדהים!
|
|
לוגו! או במילה אחרת, הפנים של העסק שלך.לוגו! או במילה אחרת, הפנים של העסק שלך.
|
|
Branding and Identity design
מאת:
אופסילון
החשיבות העיקרית של מיתוג נחוצה בתהליך מיצוב המותג וכן על מנת להשיג בידול. הבידול העסקי והמיצוב אינם נעשים מתוך קלות הדעת או לפי מה שנראה לעין אלא יש להבין את משמעות הצורות, התמונות, הצבעים, העיצוב, המילים... ולהטמיע אחידות, הגיון, עקביות, יצירתיות, חדשנות, אמינות ומקצועיות וכל זאת על מנת לאפשר למוצר או לעסק להתעלות מעל השאר.
|
|
מובהקות המותג
מאת:
BrandMaster
הגורם החשוב ביותר ליעילותו השיווקית של מותג הוא מובהקותו.
עם זאת, מניסיוני, זהו הגורם הפחות מובן לבעלי עסק או חברה, בבואם לתהליך מיתוג עסקי.
|
|
קליק על משאית
מאת:
ישראל בונדר
לוגו-לוגו-לוגו.
על משאית בפקק, על קיר מול החלון, על עט שביד.
נשאר לעשות קליק ואנחנו נכנסים באתר...
|
|
חמשת השלבים ליצירת אפליקציה מנצחת - ביצוע ולא רעיון
מאת:
ITAY ALON
ניסיון צנוע ולא מעט לקוחות בתוספת המנטליות המקומית הישראלית יצרו אצלי את הידע ליצירת התהליך הבריא עבור האפליקציה שלכם.
|
|
איך בונים לוגו לעסק
מאת:
צבע אמיתי
אני פונה לבעלי עסקים למיניהם שרוצים לשדרג את העסק שלהם ו\או בונים אותו.
מספר טיפים שלדעתי חשוב מאוד לדעת.
נתחיל בזה שאין דבר כזה לוגו יפה או מכוער, יש נכון או לא נכון, מתאים או לא מתאים.
|
תוצאות 41 - 60
« לעמוד הקודם | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | לעמוד הבא » |